sobota, 15 czerwca 2013

Witam w Kąciku Małej Sowy!

   Blog to miejsce w którym dzielimy się z innymi fragmentami naszego życia. Odnajdujemy w sobie jakieś pasje, zdolności i w końcu pragniemy pokazać je innym.
Tak też stało się w moim przypadku, jednak zamiłowanie do szycia nie pojawiło się u mnie nagle. Całe moje dzieciństwo upłynęło wśród pięknych, kolorowych materiałów i turkotu maszyny do szycia. W ten sposób moja Mama skutecznie przeciwstawiała się smutnej, peerelowskiej rzeczywistości. A ja tuż obok, szyjąca w ręku swoje pierwsze prace: najpierw poduszeczki, potem serduszka, wreszcie ubranka dla lalek.
 Dużo później Rodzice obdarowali mnie nowym Łucznikiem. Akurat w momencie, gdy zaczęłam planować wystrój mojego mieszkania. Zaczęłam szyć poszewki, obrusy i zasłony...
Praca zawodowa pozwoliła na dłuższy odpoczynek mojej maszynie. Aż do ponurego, styczniowego dnia.  Znudzona zdecydowałam się na porządki w szafie. Tam natknęłam się na zakurzoną maszynę i wielki kawał lnianej zasłony. I tak się zaczęło...

Moje pierwsze dzieło. 

Nazwa, jaką nadałam mojemu blogu, jest mi szczególnie miła.
 Kącik to miejsce pracy - ze względu na nieimponujące rozmiary mojego mieszkania nie posiadam własnej pracowni. Zadowalam się więc kącikiem, w którym mogę rozłożyć swój "kram". 
Mała Sowa to mój nick, którym będę posługiwać się w blogowym świecie. Nie posiada bezpośredniego związku z sowami, które szyję. Jest to po prostu zabawna kombinacja mojego nazwiska - tak mogę to najprościej wytłumaczyć. 



Kończąc przydługi post chciałabym złożyć podziękowania:
Ewelinie, która pomogła mi założyć blog i udzieliła wielu cennych porad
Mojemu Mężowi, który zawsze i bezwarunkowo wspiera moje wszelkie działania
Mojej Mamie - za wszystko, czego mnie nauczyła. Nie tylko w sztuce krawieckiej.





 Serdecznie zapraszam miłośników dekoracji i rękodzieła!






8 komentarzy:

  1. Czekam na odsłonę kotów. Jednego zamawiam dla mojej córeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. imponujący wstęp:)cóż więcej mogę dodać...trzymam kciuki za wytrwałość!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) Cieszę się, że pokazałaś światu swoje miejsce, małe dzieła sztuki szycia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, profesjonalnie, bajecznie. Czekam na jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam w wirtualnym świecie:)Twoje sówki są prześliczne...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe komentarze i zainteresowanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie, oryginalnie, zawsze okazjonalnie:)) coś o tym wiemy:)POWODZENIA KOCHANA!!!

    OdpowiedzUsuń