poniedziałek, 2 września 2013

Prezent dla maluszka i rodzinne talenty

Co podarować w prezencie przyjaciółce, która niedawno została mamą? Teraz nie mam problemu. Natychmiast zaczęłam rysować, wycinać i zszywać literki. 
Wybrałam odcienie różu, ale bez przesłodzenia. 


Literki oczywiście zszyte wszystkie razem, a całość do zawieszenia na dwóch tasiemkach.
 A poniżej chciałabym zaprezentować dzieła mojej dwunastoletniej siostrzenicy Izabelli, która z zapałem zmajstrowała te dość awangardowe Tworki...



Bardzo się cieszę, że talenty krawieckie w mojej rodzinie przechodzą z pokolenia na pokolenie:)
 

2 komentarze:

  1. wspaniały prezent!!z pewnością córeczka z mamusią zadowolone:)

    a siostrzenica pokazuje w swoim talencie jak wesołą osóbką jest!!wszystkie stworki mają piękne rogale na buźkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciotka, konkurencja rośnie! :)
    Literki - piękny pomysł!

    OdpowiedzUsuń