środa, 16 października 2013

Cztery kąty, poduszki i jesienne nastroje

Jesień to pora roku, podczas której spędzamy więcej czasu w  domu. Za oknem szaro, zimno, ostatnie liście tańczą poruszane wiatrem... A w domu ciepła herbatka, ogień w kominku, ciekawa książka... 
Tylko za to lubię tę porę. Jeśli muszę spędzać więcej czasu w domowym zaciszu, to cieszy mnie otaczanie się ładnymi przedmiotami. Zmieniam dekoracje, wprowadzam więcej lampek i świeczników (to moje substytuty kominka). Bo książki mam pod ręką cały rok.
Dzisiaj pokażę moje cztery kąty po małych zmianach dekoracji. Powróciły stare, pojawiły się też nowe nabytki.

 Nie ukrywam -  jestem wielką fanką Ikei. Właściwie fanatyczką:)

Tak obecnie wygląda aranżacja mojej komody. Znowu przybyły białe latarenki, zostaną całą zimę.


To moje ulubione lampiony, oczywiści z Ikei. Przy zgaszonym świetle zapalona w środku świeczka tworzy przepiękne wzory na ścianie. Zakochałam się w serii doniczek, podstawek z koronkowym wykończeniem. Świetny prezent dla szydełkowiczek i hafciarek:)


To nowy nabytek, (prawie) kryształowy świecznik. Kosztował naprawdę niewiele (3,99zł Ikea:), znowu nie wytrzymałam, musiałam go mieć... no bo tak ładnie się mieni... wołał kup mnie!


Koronkowa podstawka też wołała...:)




Na małej komodzie zmiana, jedynie ulubiona lampka trzyma posadę, ale mam do niej ogromny sentyment. Pamięta jeszcze czasy licealne, jest prezentem i pamiątką hucznych urodzin:)



Sowa Krateczkowa w towarzystwie małych bukszpaników, które bardzo mi się spodobały. Można je wykorzystać do tylu dekoracji zimowych, świątecznych...

Na stole nowy obrus, przewidziany na październik.



A do kompletu uszyłam poduszki według pomysłu mojej Mamy!





I tak umilam sobie chwile spędzane w domu. Takie małe zmiany w otoczeniu dobrze działają na człowieka. Ciekawa jestem, jak wygląda to u Was, drogie czytelniczki? 

Zachęcam do przeglądnięcia e-katalogu Ikei.
 Można znaleźć naprawdę niedrogie dekoracje, często cenowo nieosiągalne w innym sklepie.




Moje storczyki mają gdzieś jesień, kwitną sobie i cieszą oko:)

7 komentarzy:

  1. miło i przytulnie :)
    wieczory w takim otoczeniu to najwspanialsza pora dla relaksu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmarzyłam się, czytając ten post. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się zobaczyć te cuda na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu u Ciebie pięknie :D dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za miły komentarz ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy szyjesz :)
    Cieszę się, że przydało Ci się coś z moich wskazówek,a le jak widzę zbyt wielu wskazówek co do szycia nie potrzebujesz bo tworzysz piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały klimat masz w domu! Jesteś czarodziejką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez mam lampion z gwiazdkami jest śliczny jestem zadowolona z zakupu :) ***
    #UDANEZAKUPYIKEA

    OdpowiedzUsuń