wtorek, 8 października 2013

Mała Sowa Papierowa:) Dziś z innej beczki

Chciałabym pokazać moje dzieła, ale z innej kategorii. Zdarza mi się pobawić z papierem, tworzę kartki i zaproszenia na różne okazje rodzinne. Ale od razu uprzedzam - scraperki mogą czuć się bezpiecznie, nie jestem żadną konkurencją:)

Oto kartki wielkanocne, które zrobiłam rok temu. Inspiracją był mój Synek, na tyle grzeczny i spokojny, że mogłam spokojnie zrelaksować się przy tej robocie. Wykorzystałam fragmenty starych kartek, w ramach recyklingu:)









A takie karteczki podarowaliśmy Dziadkom i Babciom w Ich dniu. 



 Żadne to wielkie dzieła, ale sprawiły mi mnóstwo radości, obdarowanym także:) 
Swego czasu zakupiłam dużą ilość dziurkaczy ozdobnych, nożyczek tnących wzorkami, papierów, itp. więc muszę je czasem wykorzystać.

Teraz pracuję nad zaproszeniami z okazji drugich urodzin Puchacza. Zabawa dopiero w grudniu, ale potem nie będzie czasu, bo znowu ozdoby świąteczne... A jeszcze w tym miesiącu urodzinki kuzyna mojego malucha, też coś trzeba wykombinować, na pewno się pochwalę:)



3 komentarze:

  1. Piękne!!!! Wcale się nie dziwię, że obdarowanym się podobały, są cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowe! Absolutnie zachwycający wielkanocny Kurczak! :)
    A pomysł z sercem, na którym widać imiona adresatów kartki - no, no, jako scraperka powiem, że jest świetny i bardzo oryginalny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff! Jeśli Ty tak piszesz, to znaczy, że kompromitacji nie było:)

    OdpowiedzUsuń