sobota, 26 października 2013

Wielkie Sowy Małej Sowy

Wielkie Sowy, Pan i Pani Sowa, prosto spod igły! 
Uszyte na zamówienie Magdaleny, wzór standardowy, bardzo kolorowy. Mam nadzieję, że rozweselą (chociaż wirtualnie) przyszłą właścicielkę, którą dopadło jesienne przeziębienie:( 
Na razie pomieszkują z moimi sowami.

















Dzięki wymianie pomysłów twórczych z Właścicielką mojej bajki uszyłam dyńkę, która towarzyszyła mi podczas słonecznego, jesiennego spaceru...







 
a w domu znalazła sobie najodpowiedniejsze miejsce


 Z rozpędu uszyłam jeszcze dużą truskawkę. Moja Teściowa odnowiła piękny, drewniany kredens z kryształowymi szybkami. Został pomalowany na biało z przecierką, czysty shabby chic!  Truskawka zawiśnie na uchwycie...

Pozdrawiam!!!

13 komentarzy:

  1. Fantastyczne sowy - takie radosne.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie:)wszystko!!ale najbardziej to spaceru zazdroszczę -piekna pogoda- i dynia prezentuje się po królewsku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Achh...
    Co mam napisać? Piękne obrazki u Ciebie poprawiają nastrój. A na sowy sama mam pomysł - żeby je niespodziewanie wykraść jeszcze w listopadzie, jeśli pozwolisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne sowy i super dyńki ;)
    co do Twojego pytania, to te tasiemki kupiłam na allegro u tego sprzedawcy:
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=11320269
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne sowy i super dyńki ;)
    co do Twojego pytania, to te tasiemki kupiłam na allegro u tego sprzedawcy:
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=11320269
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za namiary na tasiemki:) A sowy czekają, oj czekają...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała Sowo jesteś Wielka!!!! Wspaniałe prace!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy tworzysz :) Chętnie dołączam do obserwatorów i zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko, dziękuję że zatrzymałaś się u mnie i chętnie się odwdzięczę, tylko nie mogę znaleźć namiarów na Twojego bloga:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://superdzieciaczki.blogspot.com/ proszę,z ciekawości sama poszperałam.

      Usuń
  10. ale super dynieczka :) sowy też bardzo pozytywne :) zostaję na dłużej obserwować poczynania :) w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :) Ania z niaf niaf

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że u nie wszystkich dynie są pomarańczowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te stwory pozdrawiam i gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń