wtorek, 26 listopada 2013

Armia Czerwonych Świątecznych Renifurków

Kochane czytelniczki, przede wszystkim dziękuję za Wasze odwiedziny i przemiłe komentarze. Tylko dzięki nim mam chęć pokazania tego, co tworzę. A dziś czerwono i koronkowo.
Czerwień nie jest moim ulubionym kolorem świątecznym; zdecydowanie wolę srebro, biel i złoto. Takie barwy królują u mnie od wielu lat w bożonarodzeniowych dekoracjach. 
Postanowiłam jednak w tym roku wprowadzić trochę czerwieni i tak powstała Armia Renifurków. Nie, to nie literówka, ponieważ wykrój zwierzaka jest mojego autorstwa, więc i nazwa musi być moja:) 





Czerwona krateczka zachwyciła mnie do tego stopnia, iż pokusiłam się o uszycie moich ukochanych serc.  



Szeroka koronka była w moim posiadaniu od wielu lat. Nie mogłam znaleźć dla niej odpowiedniego zastosowania, aż tu nagle olśnienie...




I moje najnowsze dzieła: igielniki. 


Każdy z nich już posiada swojego właściciela:) A ten uszyłam dla siebie.


W kolejnym poście pokażę Wam (znowu!) serię serduszek. Wiem, nudna jestem, ale uwielbiam je szyć i bardzo mi się podobają.



Ps. Do sesji wykorzystałam koronkowy obrus, własnoręcznie wydziergany przez moją Babcię.

A to w ramach zabawy Agnieszki

Siedem prawd o mnie:
1. Jestem straszną złośnicą
2. Lubię porządek i jestem pedantyczna
3. Uwielbiam czytać książki - to moja największa i najważniejsza pasja
4. Nie lubię konwenansów i utartych zwyczajów; często chodzę własnymi drogami
5. Kocham moją rodzinę; jest najważniejsza
6. Uważam, że nasze pasje i zdolności urozmaicają szarą rzeczywistość; nie można z nich rezygnować
7. Cały czas walczę ze swoimi słabościami, a jest ich wiele (czytaj: słodycze)

9 komentarzy:

  1. Małe guziczki jako oczy wyglądałyby super w tych reniferach :) ale są fajniutkie. Te igielniki to dla mnie kwiatki :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne reniferki :):) Jak i reszta same slicznosci :) Piekny obrusik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne renifurki - no i czerwone :). Serduszka z koronką wyglądają wspaniale - najbardziej podoba mi się to z koronką na skos. Igielniki super - najładniejszy jest Twój :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Wczoraj trafiłam na Twojego bloga i przeglądnęłam całego... piękne prace wykonujesz! Podziwiam.. pięknie szyjesz i super rzeczy wyrabiasz z materiałami, aż zachęcają do tego bym i ja spróbowała, chociaż kompletnie nie umiem szyć. A te reniferki czadowe dosłownie..
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Renifurki cudowne są :) czerwień rządzi

    OdpowiedzUsuń
  6. przybyłam obejrzeć twoje reniferki, są śliczne :)) serdecznie Cię pozdrawiam ANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Renifurki złapały mnie za serce!!!! Przepiękne!!!! P.S. Dzięki, że się zgodziłaś wiesz co dla mnie zrobić:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ile tu się dzieje!!! wspaniały czas twórczych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń