sobota, 30 listopada 2013

Za oknem zimowa plucha, a u mnie ciągle serducha...

I to nie byle jakie! Przedstawiam moje pierwsze serca personalizowane. Moda na wszelaką personalizację trwa: są torebki, biżuteria, ubrania... i serduszka. Te przygotowałam dla Ewelinki i to ona wykonała napisy metodą transferu.

A te zrobiłam dla siebie:



To serduszko "kuchenne", dopasowane do mojej ceramiki z Bolesławca:)

A to prezent dla pewnej Małej Księżniczki... 


Na koniec chciałabym pochwalić się moją najnowszą ozdobą ścienną. Znalazłam (tam, gdzie nie jest już wstydem szukać) nowy zegar, który nie chciał, z jakiś przyczyn, odmierzać czasu. Dałam mu drugą szansę w innej roli... 


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i zapowiadam przylot Wielkich Sów Odlotowych:)

9 komentarzy:

  1. Twoje serducha są po prostu fenomenalne, a jakie mają sowie metki, extra ! ta bolesławcowa po prostu przepiękna..

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo fajny pomysl z tymi serduszkami z napisami :):) I wogole Piekne te Twoje serduszka wszystkie :) Jak i zegar Przesliczny i warto bylo mu dac ta druga szanse :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducha fenomenalne!!!! Jak dostanę ten zawał to sobie u Ciebie wymienię hahahahah:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne - fajnie wyglądają te napisy. Szyj dalej serducha, może minie ta plucha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrana z nas para :) serducha przecudnej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, zwłaszcza czerwone mi przypadły do mojego serducha ;) A zegar? Jest miłą ozdobą, choć ja bym mu dorobiła wskazówki, zatrzymane na godzinie, która się dobrze kojarzy :) (np 11 rano, wtedy przybyłam do Sówkowa) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tytuł :) a te Twoje serduszka to normalnie mają wszystkie inne pod sobą :) cuuuuudne! no i ta ozdoba na ścianę, rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za Wasze przemiłe komentarze!
    Madziu, zdaje mi się, że to była 10.00, a wskazówki przepadły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Droga!!! Z serca Ci dziękuję i jestem już w tej sprawie umówiona z Ewelinką!!!! Bardzo jeszcze raz Ci dziękuję

    OdpowiedzUsuń