niedziela, 3 listopada 2013

Zanim listopad minie, uszyję dynie... i nie tylko

Ostatnio znowu poczułam wenę twórczą. Z zapałem zaczęłam szyć dynie (i nie tylko, ale o tym zaraz).
 Trochę z nimi pracy, palce poparzone gorącym klejem z pistoletu... ale co tam, podobają mi się, gdy tak ładnie zdobią moje cztery kąty, umilają jesienne wieczory.








Uszyłam także pierwsze "tildowe" serduszka. Tak je nazwałam, bo wykrój znalazłam na jakiejś stronie z wykrojami Tildy. Jestem bardzo zadowolona z efektu, tym bardziej, iż znacznie poprawiłam technikę kroju i szycia.
Pierwsze serduszka uszyłam na wymianę z Ewelinką, ale zaprezentuję je dopiero, gdy skończę zamówienie.
 Pokażę za to inne.
Tym komplecikiem: serduszko + truskawka, obdaruję kogoś, kto również obdarował mnie wieloma pięknymi pracami. Mam nadzieję, że się ucieszy.







Pozostałe dwa serduszka:








I truskawki, w rozmiarze XXL. Szyję je nadal, mimo zakończonego dawno sezonu.
W ten sposób udekorowałam koronkowy pucharek. Deser: rattanowe kulki "lodowe" i truskawka na wierzchu:)



Dzięki uprzejmości Właścicielki Koronkowego Ogródka zakupiłam tasiemki z sowami. W ten sposób zaczęłam wszywać metki do moich prac. Jeszcze raz dziękuję!




A to dzisiejsze dzieło mojego małego Tutka. Ma talent!


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za Wasze miłe słowa. Buziaki!!!



8 komentarzy:

  1. piekine to wszystko a te serduszka tez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, to dopiero pierwsze próby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy zrobiłaś :) teraz Twoje serduszka wyglądają wyjątkowo :D miło mi, że mogłam się do czegoś przydać ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądanie tutaj to sama przyjemność, jest kolorowo, radośnie, na przekór jesiennym deszczom za oknem. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dynie, a sowie metki są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. pełna gama wspaniałości ;) już nie mogę się doczekać gdy moja chatka przyozdobi się w Twe szycia... wprowadzą one dużo ciepła i miłej kolorystyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne dynie, serduszka i w ogóle :) same wspaniałości, aż miło patrzeć :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń