wtorek, 19 listopada 2013

Zaproszenia i torebki, czyli znów papierowo

Chciałam się pochwalić pierwszymi świątecznymi ozdobami jakie uszyłam, ale niestety - nie zdążyłam ich wypchać! Dlatego dziś pokażę moje dzieła z papieru.
Tak się złożyło, że mój Synek obchodzi urodzinki przed samymi świętami, więc pomyślałam od razu o zrobieniu zaproszeń. Potem na pewno nie będzie czasu.
Nie znam się na obecnie panujących trendach skrapowych, postawiłam na własną inwencję. 
Wyszło tak:


Ograniczyłam liczbę kolorów, miało być prosto i graficznie.


Nie użyłam niczego szczególnego, papier jest zwykły, wizytówkowy. Obowiązkowo zdjęcie Solenizanta, zdobi chyba najbardziej:)



 
 Przygotowanie tych zaproszeń było czystą przyjemnością,włożyłam w nie naprawdę dużo serca:) 


Zrobiłam także świąteczne torebeczki na prezenty. Należę do osób, dla których opakowanie jest równie ważne jak sam podarunek.


Torebki wykonałam ze zwykłego szarego papieru. Uważam, że ma same zalety: jest tani, mocny i pozwala na różne modyfikacje. Można go malować, obklejać, marszczyć...
Ja dokleiłam malutkie serwetki tortowe, a w środku dodałam serduszka wycięte ze skrawków materiału, których zostaje bardzo dużo podczas szycia. Niektóre dodatkowo przeszyłam na maszynie.









Oczywiście dodam do nich karteczki z imionami i jakieś efektowne zamknięcia. 
Postaram się pokazać w najbliższym czasie moje wyroby świąteczno - prezentowe. 
Pozdrawiam i zaraz zasiadam do maszyny:)









7 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace!!!! Przyjęcie Urodzinowe na pewno się uda!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zaproszenia i super opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zaproszenia - niezwykle oryginalne. Opakowani prezentowe są po prosty śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie zaproszenia wyszly Ci :):) Jak i torebki suuper :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja też tak mam, że opakowanie musi być dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też przypominają się nasze zakupy ;) Piękne zaproszenia, w sam raz dla młodego dżentelmena :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę oko tymi cudami:)zaproszenia nie banalane a opakowania żal by było wyrzucać:)super!!

    OdpowiedzUsuń