piątek, 27 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach...

Tyle przygotowań, oczekiwań i ...  już po wszystkim. Jak zwykle to, co miłe, minęło zbyt szybko. 
Zgodnie z zapowiedzią chcę pokazać prezenty, które przygotowałam dla moich bliskich.






Na razie dałam wolne mojemu Łucznikowi, przynajmniej  do Nowego Roku. Mam już nowe projekty, ale na razie tylko na papierze; potem zacznę wycinać kartonowe wykroje.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i poświątecznie!
ps. Przed nami Sylwester i karnawał...nie jest źle:)

12 komentarzy:

  1. Śliczne to wszystko u ciebie i domki i serca i ogólnie to tak wiosennie tak wygląda u ciebie teraz buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudowności! cieszę się, że wena Cie nie opuszcza!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. obdarzeni iście bajkowo:)
    domek sprawił wiele radości i wzruszeń:)
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za piękne podarunki, zachwycam się! Zwłaszcza domkami, tak serdecznymi i miłymi - ja też chcę! ;)
    Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty - a domki są REWELACYJNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda! Domki są przepiękne i serduszka również. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ach te serduszka :) jak zwykle piękne :) jak robisz ten transfer imion na tkaninie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Transferu nie robię sama - to dzieło Ewelinki, ciągle wymieniamy się usługami:)
    Domki trafiły do dwóch osób, dla których największym marzeniem jest własny dom:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te domki, bardzo pomysłowe i takie kochane hihi :) serduszka jak zwykle cudne..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne domki, bardzo mnie się spodobały :) Serduszka również urocze! Pozdrawiam :)

    www.kasmatka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne domki...w super tonacji kolorystycznej :) Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń