wtorek, 10 grudnia 2013

Wielkie Sowy Odlotowe

Zgodnie z zapowiedzią przedstawiam Sowy Odlotowe. Pierwsza Sowa Odlotowa Różowa powstała specjalnie dla mojej siostrzenicy Izy, która w Mikołajki obchodzi urodziny. A druga na życzenie mojego Krzysia, jako że strasznie lubi wozić sowy w swoim wózeczku:)

Oto Sowa Odlotowa Różowa




 A to Sowa Odlotowa Czekoladowa




Dodam, że są dość duże, ok. 50 cm. Prezent okazał się trafiony, a to dla mnie największa radość z szycia!
A to szybkie zamówienie Ewelinki, woreczki z lnu na prezenty.


Wstawka z babeczkami zrobiona jest przez Ewelinkę  (dekupaż na materiale).



Wystarczyło jeszcze na serduszko... uwielbiam je w dalszym ciągu!



 Pozdrawiam wszystkich ciepło!

12 komentarzy:

  1. Piękne :) Ta wstawka świetnie pasuje do worka :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wszystko pikuśne i słodziuśne!!!! Worki na prezenty super!!!! macie Dziewczyny dar w rękach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne sowy :):):) Jak i woreczki i serduszko Sliicznosci same u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pan Sowa - a jakie im zrobiłaś stópki! Super worek - spółka kwitnie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te sowacze :) faktycznie odlotowe :D woreczek i serduszko z reszta też.. Super jest umieć tak coś szyć, podziwiam Twoje zdolności :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj super te twoje sowy serducha i inne fajnie tu u ciebie pobuszowałam i zostaję na dłużej jak nie masz nic przeciwko ciepło pozdrawiam i zapraszam do mnie Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle się tu zawsze dzieje... Nie wiem od czego zacząć ;)
    Sowy świetne, bardzo je lubię i z czekam na kolejne, nigdy mi się nie znudzą. Uważaj na kolorystyczne stereotypy, może się okazać, że mężczyzna lubi wyrazisty kolor ;) Woreczki - cudowny sposób pakowania prezentu, a serca - czekam na kolejne, nigdy mi się...
    Nooo... sama wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle wspaniałości naraz!! super:)
    woreczek idealnie spełnił moje wymagania-już sprawdziłam- a serducho zostało odpowiednio zabezpieczone by w szufladzie zaczekać na SWÓJ wielki dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wpadnij do mnie i zostaw w komentarzu maila swojego :) Chce wysłać skarpeteczkę a kompletnie nie mogę znaleźć maila :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieto jakie Ty wspaniałości robisz!!!! W tej brązowej sowie zakochałam się z miejsca.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - u mnie też sowy, ale trochę inne.
    aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze przyznac, ze trafilam do ciebie od ani z bloga "i wyszlo szydlo z worka".... ale bardzo milo tu u ciebie... Wpadlo mi w oko te serce lniane z tym workiem :) Cudny zestaw....
    Pozdrawiam
    M.
    Zostaje u ciebie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i serdecznie witam w Kąciku!

    OdpowiedzUsuń