środa, 18 grudnia 2013

Zimowa kraina cudów cz. 1

Dzisiaj fotorelacja z moich świątecznych dekoracji. 
Maszyna do szycia ma już wolne, prezenty uszyte, spakowane. Moje dzieła pokażę dopiero po Świętach, bo niespodzianka być musi!
Zaczęłam więc ozdabiać moje mieszkanko. W dodatku muszę mieć na uwadze urodzinowe akcenty, bo mój Krzyś ma w sobotę urodziny. Zdecydowałam się na śliczne światełka z Ikei na ścianie i wiszące w oknie z Biedronki. Jest świątecznie, urodzinowo i sylwestrowo zarazem:)

Standardowo musiały pojawić się Aniołki Stożaki, które robiłam parę lat temu i zawsze umilają nam Święta.



Te srebrne podarowałam wiele lat temu w prezencie mojemu Mężuszkowi...


Blondyny stoją w pokoju Krzysia, w towarzystwie Sów.


 Mikołajkowe latarenki kupiłam w Biedronce.



Przepiękne światełka z Ikei...


Po raz pierwszy od wielu lat przygotowałam złote orzeszki na choinkę, ale nie dla siebie. Każdy z urodzinowych gości otrzyma taki minipodarunek.



W części drugiej pokażę m.in. choinkę i jak zapakowałam prezenty. Pozdrawiam i dziękuję za Wasze zainteresowanie Kącikiem:)

8 komentarzy:

  1. Ależ u Ciebie anielsko pięknie!!!! Rozmarzyłam się i rozleniwiłam i już mi się Świąt chce!!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. już czuję ten klimat...kawka będzie wyjątkowo świątecznie smakować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie jest tam u Ciebie w domku :) wszystko tak ładnie urządzone i ozdobione :) a aniołki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i świątecznie - złote orzeszki wyszły śliczne, a mężowskie anielice chyba najbardziej eleganckie ze wszystkich :).

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Jakie piękne te anioły! Szczególnie te ciemno-srebrne są wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te aniołeczki ! masz talent na prawdę.. A światełka w pokoju śliczne.. Bardzo ładne tw Twoje dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda! Aniołki, ale te mniejsze, znam od lat ;) Dekoracje zimowe jak zwykle zachwycające...

    OdpowiedzUsuń