niedziela, 22 grudnia 2013

Zimowa kraina cudów cz. 2

Już jest! Ubrałam choinkę i od wtorku cieszy nasze oczy. Strojenie trwało prawie dwie godziny, wszystko musiało być idealne. Ozdoby te same od wielu lat; przybyły tylko haftowane gwiazdki. Każda zawieszka ma swoją historię: jest zrobiona przeze mnie, jest miłym podarunkiem lub trafnym zakupem. Nie ma rzeczy przypadkowych, kupionych w pośpiechu...

Od dekady towarzyszą mi Złote Aniołki. Zrobiłam je sama i były to moje pierwsze własnoręcznie wykonane anioły. Występują w czterech wersjach: blond, rudy, brąz, balejaż:)











A tak prezentuje się całość:

 
Kryształową szopeczkę podświetlają świetliki ledowe z Ikei.
 W przedpokoju też świątecznie - szyszkowy wianek to moje zeszłoroczne dzieło.

A na koniec... prezentowe szaleństwo! W tym roku opakowania pod hasłem " Stracisz cierpliwość zanim rozpakujesz:) Przepis prosty: szary papier, serwetki tortowe, sizal, rafia, szyszki uzbierane latem i tony kleju na gorąco. Zawartość pokażę dopiero po Świętach, same rozumiecie...








Dziękuję cierpliwym za wytrwałość. Dziękuję za przemiłe komentarze. Pozdrawiam ciepło i już coraz bardziej świątecznie...

10 komentarzy:

  1. Witaj Małą Sówko kochana nawet nie wiem jak masz na imię dziękuję ci za odwiedziny u mnie częste a i ja obiecuję poprawę po świętach za dużo miałam na głowie piękne prace tworzysz już wklejam twój link u mnie na pasku bocznym zaraz zapisze do obserwatorów i życzę ci kochana oraz dla całej twej familii zdrowych spokojnych świąt bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie widziałam tak pieknie zapakowanych prezentów :D Cuda dziwy. Świetne te Twoje aniołki :) Wesołych Świąt )

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczną choinkę. Przepięknie zapakowałaś prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow... prezenty zapakowane są wspaniale !! aż by mi się nie chciało ich otwierać hihi.. Aniołki cudowne, a szopka wyjątkowa.. jeszcze takiej nie widziałam.. Cudowna atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jak zwykle wszystko tak cudownie dopracowane, z rozmysłem poczynione ozdoby, a opakowania na prezenty to mistrzostwo świata!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zdrowych, rodzinnych, radosnych i magicznych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione ale szczere życzenia przesyłam. Wesołych Świąt! Dużo radości i miłości i wspaniałych chwil spędzonych z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale!!piękna szopka szklana...zauroczyła mnie bez reszty:) a w rozpakowaniu prezentu pomogła niecierpliwa córeczka,była to pierwsza rzecz jaką zrobiła po zjedzeniu rybki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklana szopka - mam, Ewelinko, dokładnie tak samo!

      Usuń
  9. Piękne i jak zwykle idealne ;)

    OdpowiedzUsuń