czwartek, 23 stycznia 2014

Małe Candy u Małej Sowy!!!

Czas na moje pierwsze Candy.
Nie, to nie jest rocznica założenia bloga - ta przypada na 13 czerwca. Wtedy zorganizuję duże Candy:)
A dziś? No cóż, mija rok od założenia Kącika Małej Sowy, czyli miejsca, w którym rozłożyłam maszynę i zaczęłam szyć.
 Otóż rok temu, w pewien ponury styczniowy dzień miałam już dość nudy i wszelakiej bezczynności. Synek odchowany; zresztą zawsze potrafił zabawić się sam. Mieszkanie wysprzątane... Wertowałam ulubiony magazyn wnętrzarski, a tam ciągle jakieś zawieszki, poduszki  i w ogóle zdolne kobiety, które wykorzystują swe talenty... No więc wyjęłam Łucznika, wygrzebałam kawałek materiału i zaczęłam nową przygodę z szyciem. 
Przez ten czas naprawdę wiele się zmieniło. Zaczęło przybywać materiałów i pomysłów, coraz lepiej radziłam sobie z krojem i szyciem... No a potem zdecydowałam się pokazać innym kawałek mojego świata.

A co ja będę się rozpisywać. Candy jest małe, trochę nieoficjalne, zatem i zasady są nieco inne:
1. Zabawę organizuję dla moich obserwatorów - chcę się Wam odwdzięczyć za tak miłe komentarze i obecność w Kąciku.
2. Nie na żadnego baneru, nie musicie nic zamieszczać.
3. Zapisy trwają od dziś, tj. 22.01 do 27.01. Wystarczy zamieścić komentarz wyrażający chęć udziału w Candy.
4. Losowanie odbędzie się 28.01. Wylosowaną osobę proszę o przesłanie danych do wysyłki. Mój adres mailowy zamieszczony jest na bocznym pasku.

Jeśli chodzi o nagrody, to nie będą nimi sowy - te przeznaczam na rocznicę bloga. Ale chyba nie rozczarujecie się za bardzo... mam nadzieję:)

Zatem przedstawiam serduszkowe trio:
Serduszko turkusowe, lniane.


Serduszko bawełniane, łączkowe, z moim własnym transferem.


Jedno z moim pierwszych dzieł - lniane, szwy na zewnątrz.



Zwyciężca otrzymuje wszystkie trzy. Trochę trudno będzie mi się z nimi rozstać, ale czuję, że muszą iść w świat. Chcę, by ucieszyły kogoś innego. Mam nadzieję, że znajdą się chętni:) 
Buziaki!!!





10 komentarzy:

  1. Rozczarują, znajdą się chętni ? co Ty za głupoty wypisujesz:) Pewnie, że jestem chętna i to bardzo :) Uwielbiam Twoje serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie twoje prace tak nie można kochana myśleć ja już jestem chętna bo piękne te serducha są i będę intensywnie myśleć o nich może się los do mnie uśmiechnie więc grzecznie staję w ogonku no i gratuluję ci twego pomysłu znaczy nazwy kącika twego który jest bardzo sympatyczny buziaki ślę Marii dziękując ci że mogę brać udział w twych candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jestem baaaaaaaaaaardzo chętna aby mieć takie serducha:) Gdyby tak przypadkiem szczęście uśmiechnęło się do mnie to to turkusowe (1) wyłudzi ode mnie wnusio, to z różyczką (3) wnusia a dla mnie zostanie środkowe:) Cichutko czekam na losowanie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i kolejne rozdanie, w którym muszę wziąć udział (mimo, że nie portfel ha ha ha). Serduszka są śliczne i bardzo mi się podoba data losowania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. no nareszcie :D jest okazja żeby wygrać te Twoje cudne serduszka :) ustawiam się grzecznie w kolejce i trzymam za siebie kciuki xD a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią biorę udział w Twoim candy, wcale nie takie skromne! 3 piękne serducha to jest coś! a że uwielbiam Twoje prace to stoję w kolejce po te dziełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Droga jestem wielbicielką Twoich prac, ale umówiłyśmy się już na wymiankę i to kilkuetapową, dlatego daję szansę innym chętnym. :))))))Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie mi bardzo miło wziąć udział w Twoim candy :) To wyjątkowe miejsce, dbaj o nie ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obowiązkowo się zapisuje. Przepiękne serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. wpadłam na chwilkę ;) i tu miła niespodzianka,piękne candy!!ale dam szansę innym,ja mam Ciebie blisko i Twe piękne serca.Ale proponuję coś dla Ciebie Sówko... http://abilysecretly.blogspot.com/2014/01/i-love-friday-serce_25.html mam nadzieję że zachęciłam...

    OdpowiedzUsuń