wtorek, 28 stycznia 2014

Wyniki Candy i prezentacja nowych sów

Kochane! 
Nie sądziłam, że tak trudno będzie wylosować jedną osobę... bo tak naprawdę z chęcią obdarowałabym Was wszystkie. Ale z drugiej strony spodobała mi się ta zabawa i postanowiłam organizować candy częściej!
Losowanie odbyło się metodą tradycyjną - spisałam Wasze imiona na karteczkach i jedną z nich wylosował mój Krzyś. 


Serduszka wędrują do... Fibbi - Chatka Babyjagi!!!!!!!!!!!!!!

Gratuluję i proszę o szybkie przesłanie adresu, bo serduszka już spakowane, czekają grzecznie w paczuszce. 
Dziękuję Wam za zainteresowanie i już obiecuję następne candy. 

A dziś chciałabym przedstawić Sowy Owalowe - moje najnowsze dzieła. Pierwszą uszyłam na sowią wymiankę, no a potem same jakoś się rozmnożyły...












A taki zestaw (oczywiście bez doniczki:) wysłałam właścicielce Szczęśliwego Zakątka, która była moją parą wymiankową.


Ja otrzymałam:



W ciągu tego tygodnia postanowiłam w związku z blogowaniem:
- nigdy więcej nie brać udziału w wymiankach- poza prywatnymi, które prowadzę cały czas...
- ale za to częściej organizować candy, bo to fajna zabawa i chcę, by inni cieszyli się moimi dziełami

Pozdrawiam Was cieplutko. Wkrótce pokażę coś dla miłośników szydełka i drutów:)

13 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo mi się podobają te sowy :) a jaka cudna zakładeczka do książek.
    Gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja ci dziękuję za udział w tak sympatycznej zabawie a Fibbi gratuję szczęściarze zaraz tam do zaglądnę bo jeszcze tam nie byłam a sowy twoje to wiesz że są odlotowe uszyję taką jak pozwolisz zgapić twój projekt buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni.
    Twoje sowy wyglądają rewelacyjnie. Dlaczego nie chcesz brać udziału w organizowanych wymiankach, miałaś jakieś nieprzyjemne przygody z tym związane?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)
    śliczne sówki :)
    kurcze, już zrobiłyście sowią wymiankę? a ja jeszcze jestem w trakcie przygotowań :)
    ja również biorę ostatni raz udział w wymiance, po prostu nie mam na to czasu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna sowa!!!! Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Sowy Piekne :) Co do wymianek to mysle takie prywatne sa najlepsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana słów zachwytu mi brakło, reeeewelacyjne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni. A nowe sówki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja??????? Wow pierwszy raz w życiu coś wygrałam!! ale się cieszę !!!!!!!! piękne serducha zwisną u mnie w domku, super !!! :))))))))) dziękuję bardzo :))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm... sama nie wiem.Komentować czy nie.Napiszę może tylko, że sówki i sowiska w Twym wykonaniu to mistrzostwo!!Są piękne,dopracowane w każdym szczególe i widać też ile materiału,czasu i wysiłku wymagają.I tyle.Resztę dopowiem na privie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteśmy tu po raz pierwszy i strasznie nam się podoba...

    OdpowiedzUsuń