wtorek, 4 lutego 2014

Czas na szydełkowe cuda...

Oto druga część wymiany z Bożenką.
Do wcześniej zaprezentowanych przyborników (tak, to jest najwłaścisza nazwa) dołączyłam serduszka:

Dla Bożenki personalizowane:


 Dla jej uroczych Pocieszek - sówkowe:



 A teraz zaprezentuję dzieła Bożenki dla mnie:
Komplet trzech przepięknych kurek, które zachwyciły mnie od razu, jak tylko Bocia pokazała je na swoim blogu.





Otrzymałam także przecudne aniołki na choinkę... co prawda już dawno jej nie ma, ale w przyszłym roku na pewno ją ozdobią...


Mojemu Krzysiowi dostał się sympatyczny piesek Reksio!


I żółwik, który niespodziewanie wykluł się z jajka:)



Wszystko spakowane w dwóch szydełkowych koszyczkach... Jestem zachwycona tymi dziełami! Szczególnie podobają mi się kurki, bo przecież zaprezentuję je w wielkanocnym koszyczku.


Mam nadzieję, że Wam także się podobało. Planujemy kolejne wymiany:)
Od poniedziałku zabieram się za jaja wielkanocne:)

Dziękuję za Wasze odwiedziny i przemiłe komentarze! Buziaki!!!

14 komentarzy:

  1. Twoje serduszka śliczne, ale to co dostałaś też jest przepiękne :) Udała Ci się ta wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. owocnie, oj i to bardzo!!kurki wnoszą już wiosenne kolorki-niczym dzisiejsza pogoda w Makowie- ale największy ubaw miałam przy Reksiu i żółwiku-de best :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne cudeńka sobie zrobiłyście. Mnie też się te kurki bardzo podobają, więc zaraz zajrzę na bloga Bożenki, może mi się uda podejrzeć, jak je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówkowe serduszka są prześliczne! Piękne dostałaś szydełkowce, zwłaszcza kurki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kochaniutka choć potrafię szyć to serce pierwsze chcę - dlaczego Bożenka takie ma aja nie? niedobrze już chyba ze mną - przepiękne powiedz mi kochana bo wstęp z Bożenką był w ramach żartu ale serce na prawdę mnie zauroczyło ach moje pytanie gdzie ty takie piękne koronki kupujesz? // teraz dalej Reksio jest taki fikuśny że mi łzki poleciały z radości jak go zobaczyłam żólwik superaśny ale kurki z koszyczkiem które dostałaś są niesamowicie piękne super prezenty w obie strony ważne że jesteście zadowolone a to cieszy bardzo buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, ale śliczności :)
    Ta personalizacja na serduszko to nitrotransfer?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się moja Droga, że Ci się spodobały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducha jak zwykle piękne.. Bożenka będzie na pewno zachwycona, tak jak i ja byłam! :) A słodkie kuraki są super! bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne są te Twoje serducha. Te sowie sa wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Complimenti, hai creato lavori bellissimi!
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuper wymianka :):) Piekne prezenty dla siebie przygotowalyscie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za przemiłe słowa - aż chce się żyć (szyć:)! Personalizacja to nie nitrotransfer - za bardzo śmierdzi:( W następnym poście zdradzę mój patencik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pooglądałam truskawki :) Polarowy liść to bardzo ciekawy pomysł i faktycznie mnie pracy! Dodatkowo zobaczyłam że kupujesz tkaniny również w świecie bawełny :) Super sprzedawca :) Umieszczam się w paseczku bocznym na blogu, łatwiej mi będzie zaglądać. Pozdrawiam niedzielnie, Ania

    OdpowiedzUsuń