niedziela, 16 lutego 2014

Koszyczki strojnisie...

Niedawno zaprezentowałam nowe wdzianka dla moich koszyczków łazienkowych. Bardzo ładnie ozdobiły wnętrze, ale przede wszystkim przechowują różne drobiazgi, których nigdy nie brakuje... Na małym metrażu (a takowy posiada moja łazienka) kosmetyki nie powinny stać na widoku, dlatego warto zadbać o ładne schowki.
Dzisiejszym bohaterem jest koszyczek, który od dawna plątał się bezrobotny po mieszkaniu. Wpadłam na pomysł, żeby wykorzystać go jako schowek na papier..., który, jak wiemy, w łazience na jednak przyszłość:)
Koszyczek posiadał własne, całkiem ładne ubranko, ale nie pasowało do pozostałych. A ja akurat zakupiłam szary materiał w kropeczki i postanowiłam od razu go wykorzystać. 
Uszyłam zwykłe wypełnienie...


A następnie "czepeczek" z wszytą gumką, który zakrywa wnętrze koszyczka.




Tym razem nie dodałam kwiatka ani serduszka - przypięłam tylko transparentny ćwiek, najnowszy nabytek.


Oczywiście muszę pokazać Wam jakieś serduszko:) To uszyłam dla pewnej miłośniczki storczyków.



A takie śliczne kuferki przywędrowały do mnie od Ewelinki
 Ten przeznaczony jest dla mojego Małego Puchacza - z autem, jak natychmiast spostrzegł:)


 Mniejszy oczywiście dla mnie. Zwróćcie uwagę na ciekawą chusteczkę - kupiłam ją ze względu na śliczny wzór, który nazwałam "szabi kury":)





 To tyle na dziś. Następnym razem pokażę Wam szybką i efektowną metamorfozę lampy, nowe serduszka:)
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję, że zaglądacie i zawsze motywujecie mnie do nowych pomysłów. Buuuziaki!!!

14 komentarzy:

  1. Wszystko u Ciebie jak zwykle wspaniałe i pomysłowe!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czepek na koszyczku jest superowy - a jaki praktyczny! :) Serduszko jak zwykle piękne :) Świetnie Ci wychodzą transfery :) Oj, muszę Twoją metodę wypróbować :) :)
    A szabi - kury skutecznie wywołały mój uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoje koszyczki aż chce mi się przeprosić z maszyną, bo trochę się pogniewałyśmy ostatnio :) Ten czepek to super patent. "Szabi kury" - dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper pomysl z tym czepkiem na koszyczek :):) Bardzo mi sie spodobalo wykonanie jak i sam pomysl :):) Serduszko Sliczne :) Suuper te pudeleczka :) Slicznosci u Ciebie jak zawsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czepek :) ale tyś pomysłowa jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowy koszyk, a z tym "czepkiem" bardzo dobrze wymyśliłaś. Nie każdy musi wiedzieć, co masz w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczek wygląda ślicznie, a pokrywka zapewnia dyskrecję :). Kuferki widziałam już u Eweliny - oj dopieszczacie się dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie to wymyśliłaś kochana a ten wzorek na wieczku jest bardzo piękny i przypadł mi do gustu no nie ujmując nic serduszkom
    spokojnego tygodnie przyszłego oraz zdrowia ci życzę buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł z tym "czepeczkiem" na koszyk :) można schować bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
  10. de best!!koszyk na papier - pomysł genialny,i jakże potrzebny ;)
    wymyślaj dalej a nie opędzisz się ode mnie przez najbliższe 50 lat!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne są te Twoje koszyczki! Są wspaniałe. Serduszko jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne to serduszko! Koszyczki też śliczne- takie rzeczy zawsze przydają się w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace na najwyższym poziomie:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prace! Zachwiły mnie ubranka na koszyczki :-) boskie! zostaję u Ciebie na dłużej i oczywiście jeśli zechcesz, zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń