czwartek, 27 marca 2014

Sowy - pokaz obowiązkowy!

Moi kochani!
Dziękuję, że interesujecie się moim Candy. Myślę, że nagrody są całkiem przyzwoite:) Dlatego dalej zapraszam wszystkich chętnych!
Zastanawiałam się, co dzisiaj pokazać. W zasadzie mam już gotowe ozdoby świąteczne - jaja i zające Kicaki. W dodatku roztildowałam się na całego. Aniołek już dawno gotowy... powstały także inne stworzenia. 
Ale stwierdziłam, że muszę to wszystko jakoś dawkować, żeby zawsze było coś do pokazania. Dlatego dziś kilka sów. 

Sowa Owalowa łączkowa dla mojej mamy


 
Szabi sowa zostaje ze mną...

 

A tę uszyłam na zlecenie Ewelinki



To tyle na dziś. Ciekawa jestem, która sowa spodoba Wam się najbardziej... bo już myślę o rocznicowym candy:)
Pozdrawiam wiosennie i słonecznie!

20 komentarzy:

  1. Różowo szara jest po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sówki śliczne cóż patrzeć i podziwiać te miękkie stworzonka - buziaki ślę Marii
    kochana dostałaś mój adres bo nie wiem czy doszedł meil wiele osób się skarży że nie dostało meili tam prosiłam o odpowiedź - buziaki śle Marii
    P.S. śliczną masz osłonkę taką pastelową lubię takowe a do Ikei mam troszkę za daleko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeeeeeeśliczne Agatko jak zwykle!!!! Prześliczne!!! Widzę, że Ewelinkę coś w róże i popiele ciągnie;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytasz zatem odpowiadam, mi się ta pierwsza najbardziej podoba;). Chociaż wszystkie są świetne i śliczne:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne, ale mnie najbardziej podoba się ta "Twoja" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda piękna, a najbardziej? Hmm... hm... szabi, takiej na pewno nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. róż i popiel,zdecydowanie;) nawet mnie starej babie właśnie ten zestaw kolorystyczny poprawi humor w najbardziej pochmurny poranek!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałam ci kochana adresik z gmaila - nie rozumię czemu moje wiadomości nie dochodzą do nikogo z tamtej skrzynki załże dziś nową no ale na razie z gmaila to odpisz bardzo proszę czy dostałaś Buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ piękne te Twoje sowy! Wspaniałe są. Mistrzostwo świata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta różowo-szara jest urocza :) bardzo lubię połączenie różu i szarości :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne, sowa szabi rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te sowy - wręcz bajka przez poezję pisane :-)
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie :-) Pozdrawiam cieplutko, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  13. To znów ja;). Pozwoliłam sobie Ciebie nominować do Liebster award. Szczegóły u mnie:

    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/2014/04/liebster-award-po-raz-trzeci.html

    Gratuluję i pozdrawiam ciepło;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczne :):) Suuper Ci one wychodza jak i zreszta reszta Twoich szyjatek :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie dziękuję kochana - napisałam ci meila na gmailu buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry, to ja Klara, muszę potwierdzić, iż niesłychanie ciekawie piszesz swojego bloga, niezwykle chętnie na niego wejdę jeszcze nie raz, pozdrawiam Ciebie cieplutko, buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne sowy i starannie wykonane

    OdpowiedzUsuń