czwartek, 20 marca 2014

Wiosenne Candy!

Kochani!
Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w moim Wiosennym Candy. 
Oto zasady:

1. Zabawa organizowana jest dla osób mieszkających w Polsce; jeśli ktoś mieszka poza granicami musi podać adres znajomych lub rodziny  w Polsce.

2. Zapisy trwają od dzisiaj, tj. 20.03 do 5.04. Wyniki podam następnego dnia. Wylosowaną osobę proszę o jak najszybsze wysłanie swoich danych na mój mailowy adres zamieszczony na pasku bocznym.

3. Jeżeli chcesz wziąć udział w zabawie, pozostaw komentarz wyrażający chęć udziału w Candy, w którym podasz adres swojego bloga. Osoby nieposiadające bloga oraz anonimowe proszone są o pozostawienie adresu e-mail.

4. Osoby prowadzące bloga  proszę o zamieszczenie podlinkowanego baneru u siebie, na bocznym pasku.

5. Będę się cieszyć, gdy zostaniesz moim obserwatorem (nie jest to jednak warunek konieczny).


A do wygrania...

Wielkanocny Zając Kicak:


Wiosenny kwiatuszek:


Jajo wielkanocne wykonane autorską metodą dekompaż:


 Oczywiście nie może zabraknąć wiosennego serduszka:


Zestaw serwetek do dekupażu:


Całość:








Baner:


Mam nadzieję, że podoba Wam się ewentualna wygrana:)

Na koniec chciałabym podziękować za ostatnie komentarze. Zapewniam Was, że to była moja pierwsza Tilda. Powiem szczerze - aby wyszła ładna, trzeba posiadać dobrą technikę szycia małych elementów. Po odrysowaniu kształtów na materiale należy bardzo dokładnie "pojechać" maszyną po linii. Ja nabrałam sporego doświadczenia przy serduszkach i kotach, przy których muszę porządnie manewrować maszyną. Ale jedno jest pewne - zgadzam się ze stwierdzeniem, że szycie Tild bardzo wciąga... jeszcze u mnie wiele zobaczycie:) Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia!


42 komentarze:

  1. Pierwsza, pierwsza :) Zgłaszam swój udział bo nagrody są bardzo zacne. Tylko konkurs trwa chyba do 5 kwietnia a nie marca ;)
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, już poprawiłam, dzięki:) To chyba ta wiosna tak mnie zakręciła:)

      Usuń
  2. Zgłaszam się, tylko baner wieczorem dodam. Widzę, że z kolorem królika to się nieźle dobrałyśmy, bo mój szydełkowy też jest w "mięcie"
    Baner będzie na http://szydelkowamama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu, banerek już jest:). Zatem pozostaje mi wyrazić chęć udziału w zabawie;). A oto mój adres bloga:

    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie może mnie tu zabraknąć :) http://piaseiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko!!! Wiesz, że jestem wielbicielką Twoich prac, Tilda jak i króliczki mnie powaliły z nóg, ale pozwolę sobie po raz wtóry się wyłamać, mieszkamy tak blisko siebie, że na prywatne wymianki mamy okazji bez liku, więc nich inni mają większe szanse. Życzę powodzenia i dobrej zabawy. Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Jakie cuda! Uwielbiam Twoje szycie i nie mogę sobie odmówić udziału w zabawie. Króliczek jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście zgłaszam się - tyle cudowności, że nie sposób przejść obok nich obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też próbuję szczęścia, Twoje prace zawsze w cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Także ustawiam się w kolejce. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejciu obojętnie co by to nie było byłabym szczęśliwcem wygranym bo twe prace by serce ukoiło od różnych różności 0 banerek zaraz wstawiam i intensywnie będę marzyć i myśleć mogę nawet stać po cichutku na końcu pazerna nie jestem ale wielbicielką twych prac to tak jestem - więc już nic nie mówię buziaczki ślę wiosenne Marii a warunki chyba spełniam wszystkie O

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wiosenny ten zestaw :) super :) z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Miłka

    OdpowiedzUsuń
  12. wahałam się,no wiesz z wiadomych przyczyn ;P jednakże nie mogę juz dłużej walczyć z chęcią posiadania takiego zestawu na własną prywatną przyjemność !! zgłaszam sie zatem... a nóż będzie darmowa wysyłka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy, bo zestaw przygotowanych przez Ciebie jest cudowny! Banerek już dodałam na: konopkowezamysly.blogspot.com
    Ps. Z przyjemnością zapraszam do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką radością przyłączam się do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym tak umieć szyć ;) Póki co to takie zdolności są po za moim zasięgiem. Ale wyrażam chęć do zabawy i z przyjemnoscią zostaję obserwatorką ;) http://filcoweludki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowne nagrody :) z milą chęcią ustawiam się w kolejce :) banerek na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne rzeczy tworzysz. Zgłaszam się w ogonku.
    asia.waniliowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako że zostałam osobiście zaproszona i cuda są do wygrania to również sobie staję w kolejce i czekam na losowanie.
    A obserwatorem nie jestem, bo Pan "Blogger" bez przerwy twierdzi co następuje: "Przepraszamy...

    Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później.
    Wrrrrrr.........
    Po raz kolejny starałam się dołączyć do Twoich obserwatorów, a ON wciąż swoje
    Pozdrawiam
    http://robi-gabcia-na-szydelku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście zapisuję się choć jestem tu po raz pierwszy ale z przyjemnością dodam się do obserwowanych bym mogła tu bywać na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj...znów bloger nie przyjmuje obserwatorów...nadrobię to jak tylko się naprawi:(((

      Usuń
    2. Ja także mam z tym problem. Ale jest inny sposób - wpisuję Wasze blogi na pasek boczny i na tę drugą listę, w pulpicie nawigacyjnym. Wówczas automatycznie zapisuję się do obserwatorów.

      Usuń
  20. z milą chęcią ustawiam się w kolejce :) banerek na moim blogu ;) Zapraszam na moje candy
    http://arte-by-ania.blogspot.com/2014/03/c-n-d-y-szybciutkie.html
    http://arte-by-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisże się z chęcią Sówko...jajo się jakoś tak do mnie uśmiecha i przytulić je trzeba jak nic. Podnoszę obie rączki i już wieszam baner. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  22. Zając mnie kupił! Jest cudny! Ustawiam się w kolejce :-)
    I zapraszam na moje candy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały zestawik, a ten kwiatuszek jest taki uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne rzeczy! zgłaszam się :)
    mamailaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :)
    aleksander-odkrywa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. :):) Z Mila checia Kochana ustawiam sie w kolejce po tak Sliczne prezenty :):) Pozostaje mi trzymac moocno kciuki za nasze szczescie :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również się zapisuję :)
    Banerek wisi tutaj; http://digusiowemanatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, z miłą chęcią stanę w kolejce po takie cuda, baner tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    , pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj,jak mozna to i ja stane w kolejce po te slicznosci.Nie moge sie napatrzec tak sa piekne:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Milo mi gościć w Twoich progach! Z pewnością zostaje TU na dłużej. Chętnie tez wezme udział w Twojej zabawie. Nagrody sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie wezmę udział :)
    http://pracownianati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne są Twoje wytworki, a szczególnie urzekł mnie zajączek
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Mój adres e-mail: aszika30@o2.pl
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń