sobota, 12 kwietnia 2014

Kicające zające i jajka jak bajka

Kochani Obserwatorzy i wszyscy odwiedzający Kącik!
Ilość komentarzy (czytajcie: pochwał) dla Mijaków przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Czytałam je z największą przyjemnością, bo to takie miłe, gdy ktoś docenia Twoją pracę.
Nieskromnie, ale szczerze muszę powiedzieć, że sama jestem zachwycona własną twórczością, zwłaszcza w zakresie Tild. Czuję, że ciągle rozwijam i doskonalę umiejętności. I ten euforyczny stan samozachwytu, połączony z rozmnażaniem Mijaków sprawił, że ozdoby wielkanocne nie były w tym roku powalające. Ostatecznie coś stworzyłam; metody typowo małosowiaste - mało pracy, efekt ładny:)

Zacznę od szycia - znane już zające Kicaki. Wykrój z bloga Żyć by szyć, oczka, wąsy i przeszycie w uszach inwencja własna.


Czas na jaja. Te wykonane są z prawdziwych wydmuszek, na które przyklejam paseczki bibuły zawiniętej w skręty. Tę metodę wykonuję już od bardzo wielu lat, mam także mnóstwo wzorów, ale prezentuję tylko tegoroczne.


A teraz czas na jaja dekompaż (nazwa własna)
 Jaja styropianowe okleiłam papierem do pakowania prezentów. Najpierw darłam go na dość duże kawałki, potem gniotłam w ręku, na końcu smarowałam klejem w sztyfcie i przyklejałam do jaja. Wszelkie zmarszczki dały ciekawy efekt. Koronka i tasiemki dopełniły efekt szabi.

Ta sama technika - tylko tu użyłam cienkiego papieru, jakiego używa się w kwiaciarniach. Jest rewelacyjny, gładki i nie trzeba go gnieść. 

Na koniec jaja zeszłoroczne - technika jak powyżej, tylko kawałeczki, które naklejałam, były bardzo małe.


I tyle na dziś. Nie będę zanudzać Was dekoracjami, wszędzie kurczaki, jaja i zające. 
Pozdrawiam Was wszystkich. Cieszmy się z pięknej wiosny! 
 

22 komentarze:

  1. Z tego roku jajka lepiej wyszły. Zajączki bardzo fajne, a te jajka z bibułkową dekoracją superowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samozadowolenie to podstawa :). Świetne jajka, zwłaszcza te z bibułkowymi sznureczkami !

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki ekstra i pisanka oklejona papierem do pakowania prezentów wspaniała, wiem coś o tym bo zostałam szczęśliwą posiadaczką tych cudów i kilku innych, szczerze powiem pięknoty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Ja będę coś na szybko kombinować dopiero w piątek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jakie piękne te jajeczka!!! Za rok koniecznie muszę spróbować tak je ozdobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. od dziś zbieram papier od kwiatów:) Wspaniały pomysł i śliczne efekty

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne dekoracje !!!! Brakuje mi slow.....Cudowne kicusie i jajka.
    Zycze ci milej niedzieli i dziekuje za sliczne zdjecia.
    Pozdrawiam serdecznie
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ u Ciebie pięknie, radośnie i świątecznie. Dziewczyno trzymaj tak dalej, aż mi słów brakuje tak mi się wszystko podoba. Sama zacznę szukać wzorów dla Ciebie:)))) Pozdrawiam życzę miłej niedzieli i cieszę się na nasze spotkanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są twoje wszystkie prezentowane ozdoby, proste i nie przesadzone. Najbardziej podoba mi się pomysł z wykorzystaniem bibuły:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowita Pszczolka !!! :):) Piekne prace :):) Bardzo spodobal mi sie pomysl z jajkami z bibula :):) Musze z dziecmi sprobowac :) Milej niedzieli Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie!!moc pięknych dekoracji!!jestem zachwycona jak Twoja twórczość idzie z duchem czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie mogę, ale jaja. Zabawki wiadomo, że super szyjesz, ale te jajeczka, to prawdziwe cacuszka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te jajuszka oklejone papierem to super pomysł - bardzo prosty a efekt rewelacyjny ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda! Wspaniałości! Jajka są wspaniałe, a kicaki to mistrzostwo świata! Piękne świąteczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne wszystko kochana jak zwykle u ciebie ale najbardziej mnie ujęły za serce te jaja zdobione papierem do pakowania i koronką chwytam pomysł to sobie chociaż choć jedno wykonam podobne buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne i ile tego nie mogę się napatrzeć. Tilda Ci pięknie wychodzi to cieszy i mobilizuje do dalszego tworzenia. Ja super. Takie wydmuszki oklejane bibułą robiłam kiedyś z córkami. Pracochłonne to jest bardzo. Te dekompaż ha ha spodobał mi się nazwa pięknie Ci wyszły. Robiłam coś podobnego w tym roku, ale ja swoje oklejałam papierem toaletowym ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne króliczki :) a te koronkowe jaja po prostu wspaniałe! nie mogę się na nie napatrzeć :) cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe kolorowe jajka!!;) Każde jest inne, a wszystkie wspaniałe!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te wszystkie świąteczne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń