piątek, 25 kwietnia 2014

Koty lubią płoty...

... a moje upodobały sobie klamki:) Przedstawiam Koty Klamkoty!
Moje poprzednie Koty Szproty są już Wam dobrze znane.Postanowiłam więc spróbować czegoś nowego. W ręce wpadł mi wykrój Klamkota (nazwa jak zwykle własna) i postanowiłam uszyć takowego na krzysiowe drzwi.
Oto Kot Klamkot Beżowy Piegusek:

 Oczywiście nie skończyło się na jednym. Zaraz uszyłam następnego - dla pewnego małego dzidziusia. Może zawisnąć na klamce lub przy łóżeczku, albo przy wózeczku:) Kolory dobrałam celowo wyraziste, aby maluszek mógł łatwiej skupiać na nim wzrok. Kropeczki górą!

 Bardzo lubię ten materiał (granatowy w kropki) bo jest uniwersalny - pasuje dla dziewczynki i chłopca.
Uszyłam także Kotka Szprotka Granatowego Kropka, bo takiego zażyczyła sobie jego nowa Pańcia:)

No to Was dzisiaj zakociłam! Ale należało zrobić jakąś odskocznię od tild, tym bardziej, że dzisiaj biorę się za krojenie następnej.
Nie wiem, czy zauważyliście, ale zmieniłam baner Kącika. Doszłam do wniosku, że stary nie odzwierciedla już tego, co aktualnie szyję, a postęp w twórczości mam znaczny. Oj, ciężko było wybrać modeli na zdjęcia, wszyscy chcieli się pokazać. W końcu jakoś ich pogodziłam:)
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za odwiedziny i komentarze. Do następnego postu!

17 komentarzy:

  1. Od razu zauważyłam i nawet to skomentowałam :) świetne te kociska, ale bajeranckie nazwy im wymyślasz :) Masz rację twój postęp w twórczym szyciu jest mega widoczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi klamkotami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No obłędne kociaki. Masz całkowitą racjracje :-) , kropeczki rządzą :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty cudowne !!!! Material oczywiscie tez.
    Pozdrawiam i zycze milego i slonecznego weekendu.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała tego szarego, straszylabym nim Froda jakby zaszedł mi za skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eszystkie kotki szprotki i koty klamoty - hihihi klamkoty są cudowne ten pierwszy jest urzekający buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne są - sama bym takiego na klamce zawiesiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj, jak zawsze kiedy tu nie zajrze by obejrzeć coś nowego to zadziwiasz, nie dość że cuda szyjesz to jeszcze z pomysłem i starannością, oj tam nie będę Ci cukrzyć po prostu cuda i już

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne:)
    nazwa w pełni odzwierciedla fenomen tych stworzeń :):)
    a i literacko genialnie haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Bardzo mi się podobają - zwłaszcza beżowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cacane i miluśińskie te kiciusie!!!! Bardzo mi się podobają, są super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudaki!! świetne te kociorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne kociaki :):) Kropeczki gora :):) Tak sobie mysle ,ze my (osoby prowadzace blogi) to chyba dorastany razem z blogiem swoim :) Jedno jest najwazniejsze : To ,ze mozemy robic to co sprawia nam przyjemnosc :) Milego Slonecznego Weekendu Ci Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotiki, koteczki :) Fajnie wyszły :) Jeżeli chodzi o baner to zakochałam się w ślimaczku :)) Pozdrawiam niedzielnie, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne!!!!!!!!!!!!!! Zakochałam się własnie w Twoich kocurach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te koty wieszane na klamce od drzwi no no:). Bardzo mi się to podoba:).

    OdpowiedzUsuń