poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Piękne lica - anielica!

Obiecałam, że będzie tildowo i... proszę, oto jest!
Przedstawiam moją pierwszą anielicę. 
Tak naprawdę uszyłam ją dość dawno temu, zaraz po zajączku. Długo czekała na pokaz, ale w końcu doczekała się. 
Poznajcie Kalinkę.

 Jestem zadowolona z efektu - postanowiłam zacząć od trudniejszego wzoru, tzn. uszyłam ją od razu z prawie gotowym ubrankiem; potem doszyłam tylko spódniczkę.
Mój wybór padł na materiał brązowa łączka, bo chciałam, żeby było wiosennie. Reszta oczywiście z cielistej bawełny. Oczy wyszyłam i od siebie dodałam usta - o ile w Mijakach lubię tildowe buzie, tu przeszkadzał mi brak ust. Policzki zaznaczone kredką.

 Włosy zrobiłam ze zwykłej włóczki - upięłam  i ozdobiłam różyczkami. Skrzydełka maleńkie, zgodnie z tildową konwencją.
Podsumowując, całość nie sprawiła większych trudności. Naprawdę polubiłam szycie tild. Myślę o następnym projekcie, bo nazbierało się parę wykrojów. 
Ciekawa jestem, czy spodoba się Wam moja anielica?
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że jesteście.
Wasza Mała Sowa

19 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba :) Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekna !!!!!
    Wyobraz sobie, ze moj slimak zmienil wczoraj adres...Mojej mamie sie tak spodobal, ze jej go podarowalam. Ale nowy bedzie !!!!
    Pozdrawiam i zycze milego swiatecznego poniedzialku.

    Czy moja karta wyslana przez maila doszla ??? ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha - czy sie podoba? kochana to jest cudowna wiosenna panienka anielica więcej prosze takich śliczności - buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, uwielbiam takie lalki, są śliczne może i mi się kiedyś uda tak piękną uszyć, a tymczasem zostaje mi podziwiać Twój kunszt, cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała!!!cudowna!!!iście modelka z wybiegu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, już mi o niej wspominałaś, ale nie wyobrażałam sobie, że taka pięknaaa. Cieszę się, że ją pokazałaś. Jest wspaniała, reewelacyjna. Piękna!!! Pozdrawiam i czekam na kolejne Twoje tildy!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta Kalinka. Taka smukła i pozuje jak prawdziwa modelka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak święta, święta i już po świętach :) Parę kilo ciężej na ciele, ale chyba ciut lżej na duszy, bo ja w tym roku naprawdę odpoczęłam:) Śliczne rzeczy szyjesz:). Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że się podoba:). Jestem pod wrażeniem kolejna twoja konkurencja do twojego poprzedniego projektu:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzcie jaka Aniela :D Bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznotka, świetne jej te usteczka zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna! Fryzura mi się bardzo podoba, no i ubranko też piękne. Cudna no :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ona piękna! Widzę, że nie tylko w sowach jesteś mistrzem. Wspaniała jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anielsko u Was ! Lubimy hand made i będziemy zaglądać !Zapraszam też do nas http://naziarnkugrochu.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie bardzo się podoba, jak zaglądam na takie blogi, to nie mogę wyjść z podziwu...:) Subtelna dama ta anielica.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń