niedziela, 6 kwietnia 2014

Wyniki i Mijaki - nowe tildziaki:)

Kochani! 
Wiem, że w tym momencie nie interesują Was żadne moje rewelacje, więc od razu podaję wyniki Wiosennego Candy.
Zgłosiło się bardzo wielu chętnych, co bardzo mnie ucieszyło i zasmuciło zarazem - bo wygrany może być tylko jeden:( 
Wyboru dokonałam metodą tradycyjnego losowania i wiosenne candy wygrywa...


Witaj, z miłą chęcią stanę w kolejce po takie cuda, baner tu
http://edytamasasolna.blogspot.com/ pozdrawiam Edyta

Gratuluję i proszę o przesłanie danych do wysyłki.
A teraz już spokojnie.
Dziękuję wszystkim za udział, serdecznie witam nowych obserwatorów. Mam nadzieję, że spodoba Wam się w Kąciku. Wiele jeszcze przed nami:)
 Pisałam już, że szycie tild bardzo mnie wciągnęło. Przeglądając różne strony natknęłam się na wykrój ślimaka. Postanowiłam spróbować i proszę, oto... Mijaki!

 Tym razem nazwy nie wymyśliła szalona Mała Sowa. Pierwszy ślimak uszyty został dla Krzysia, który zaraz go przytulił i powiedział: "Mijak".

Pierwszy Mijak - dla Krzysia
 Pozostałe Mijaki szybko się rozmnożyły...

Zgodnie z tildową konwencją mijakowe oczka wyszyłam czarną nitką; rumieńce narysowałam zwykłą, czerwoną kredką ołówkową. Jest trwała i nie muszę kupować jakiś specjałów do malowania na materiale.
Nie uwierzycie, ale Mijaki stały się poważnymi konkurentami serduszek:)
Na koniec chciałabym napisać o bardzo miłej niespodziance, jaka spotkała mnie ostatnio. Nie wiem czy zauważyłyście, ale na pasku bocznym zamieszkam podlinkowane strony sklepów, w których kupuję tkaniny. Zamieściłam te informacje, bo jako jedna z nielicznych zezwalam na kopiowanie moich prac. Nie widzę w tym nic złego, tym bardziej, że to było to dla mnie oczywiste z chwilą założenia bloga i ich upublicznienia. Wymagam jedynie linkowania  strony Kącika. Dlatego zawsze chętnie powiem co i jak uszyłam, z jakich tkanin, z jakiego wykroju, itp.
Ale do rzeczy. Właściciel Świata Bawełny, w którym kupuję od samego początku, odnalazł mój blog i w podziękowaniu za reklamę przesłał paczkę zawierającą...


tyle pięknych i kolorowych tkanin! Było mi bardzo miło. Na pewno uszyję wiele ładnych rzeczy, bo uwielbiam tę bawełnę, sztywną i gęstą. Nie mogę jednak zapomnieć o jednym, drobnym fakcie - to Ewelinka pokazała mi stronę Świata Bawełny i dzięki niej tam trafiłam. Dlatego na pewno jej podziękuję, szyjąc coś dla niej. Co? Zobaczycie wkrótce:)
Pozdrawiam, całuję:*
Ps. Zamieszczam tildowy wykrój Mijaka.












32 komentarze:

  1. Ten ślimak w gwiazdki wymiata. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni. Mijaki są świetne, a materiałowa niespodzianka z pewnością bardzo miła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślimak jest super :) Ja mam wykrój na takiego z poduszkami na muszelce, ale póki co nie miałam czasu go uszyć :) A właściciel super Cię docenił! Ja też u niego kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne są... To kogo muszę zamordować aby takiego zakupić? XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoje wydanie tildowych ślimaków - są urocze. Dostałaś śliczny prezent, już nie mogę się doczekać co z niego wyczarujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Edycie wygranej:)
    Mijaki śliczne - świetna nazwa i super przytulanki:)
    Bawełenki świetne i .......... będziesz wiedziała jak je wykorzystać, powstaną kolejne piękności:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mijaki przesliczne !!!! Bardzo mi sie podobaja. Musze sprobowac znalezc wykroj u nas...Chcialabym sama uszyc, bo te sa mile i takie przytulne...Prawdziwych slimakow nie lubie !!!! Od groma mam ich na ogrodku ☺
    Piekny prezent dostalas. Milo ze strony wlasciciela.

    Pozdrawiam serdecznie ze slonecznego Bochum
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, a jakie fajne imię wymyślił Krzyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz pisze...Znalazlam wykroj...TAK BARDZO SIE CIESZE......Dziekuje za idee....Na pewno sie u mnie slimaki rozgoszcza ☺

    Serdecznie pozdrawiam
    Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, piękne!!!!! Cieszę się i gratuluję docenienia przez sprzedawcę!!! Bardzo rzadko się to zdarza!!! Agatko wspaniałe prace, gdzieś na stylowi.pl mignęła mi bardzo urocza tildowa myszka i szukam jej wykroju dla Ciebie, ale jak znajdę to mailem Ci prześlę!!! Pozdrawiam i podziwiać zmykam

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaa.... jakie piękności! Od dzisiaj inaczej będę patrzyła na te obślizgłe stworki... Oddam wszystko za tego "hołmowego" ;)
    Dziękuję za zabawę i gratuluję Wygranej! I oczywiście Tobie, Mała Sowo, kreatywności :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mijaki są piękne, podobają mi się nawet bardziej niż sowy!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni:)
    Mijaki są cudne, dobrze wykonane. Jestem pod wielkim wrażeniem! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje, dziękuje, az zakrzyczałam nacały głos pierwszy raz wygrałam i do tego takie cuda:) dziekuje dziekuje dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A teraz już spokojniej, chociaż nie bardzo mi się udaje, ślimaki boskie, wykrój wygląda prosto, ale uszycie mistrzostwo, podziwiam, zazdroszczę umiejętności ale w pozytywnym sensie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje bardzo za wykroj......Jest to ten, ktory mam.....Wybieram sie dzisiaj na kupno waty, bo niestety zapasy sie skonczyly....No i mam nadzieje ze moje mijaki tez takie piekne beda jak twoje. ♥
    Zycze milych chwil na mojej stronie i dziekuje, ze sie zapisalas jako obserwator.( dajesz sobie rade z jezykiem ? Po prawej stronie jest tlumacz, ale troche nedzny...Jesli bedziesz cos chciala wiedzie, to prosze, napisz )
    Pozdrawiam i zycze milego tygodnia
    Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie prace wypycham silikonem (tym z poduszek), polecam, jest lepszy i po praniu nie deformuje zabawki:)

      Usuń
    2. Ta wate to mialam na mysli silikon z poduszek ( u nas sie nazywa bastelwatte, hi, hi ). Dziekuje za odwiedziny na mojej stronie.
      Moja sowe jeszcze raz sfotografowalam. Teraz widac lepiej. I tak : sowa to Eule
      Napisalam ci Maila. Mam nadzieje ze doszedl.
      Pozdrowienia
      Gabrysia

      Usuń
  17. Na początek kochana gratuluję ci tak wspaniałego prezentu - ślimaki mną zawładnęły są cudne a i ślicznie dziękuję za udziałw candy i gratulacje dla zwyciężczyni buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaaaaaale boskie!!
    i że dla mnie coś będzie??!!ach urosłam ze trzy centymetry :D
    pięknie się nam tu uzewnętrzniłaś,uwielbiam czytać o Twoich życiowo - szyciowych perypetiach :P
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mijaki są wspaniałe, tak przyjaźnie wyglądają :) :)
    Gratuluję zwyciężczyni rozdawajki i Tobie - prezentu od Świata Bawełny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz wspaniałe rzeczy :) jestem urzeczona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :)
    Ale super wyróżnienie, gratuluję, nie często spotyka się takich szczodrych sprzedawców, którzy doceniają bezpłatną reklamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękujemy za Mijaka :* jest przecudny!! :)
    gratuluję zwyciężczyni , no i gratuluję również niespodzianki w postaci tych pięknych tkanin :)
    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodziaki!!!! spaniałe ślimaki poszyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  24. Żałuję, że nie wygrałam u Ciebie!!!! Gratuluję zwyciężczyni!!!!
    Zapraszam Do mnie po nagrodę i proszę o adres do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne Mijaki...piękna rodzinka z własnym M1 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne ślimaczki.
    Ja też uwielbiam je szyć :)

    OdpowiedzUsuń