czwartek, 17 kwietnia 2014

Zajączek u Sowy

Kochani!
 W ostatniej chwili przed świętami chciałabym pochwalić się podarkami, jakie trafiły w moje ręce. 
Przede wszystkim wygrałam Candy u Gabci. To moje pierwsze zwycięstwo i jestem bardzo zadowolona. Otrzymałam piękny szydełkowy koszyczek wyścielony białym sizalem; w środku siedziały trzy jajeczka. Gabrysia okręciła je białym sznureczkiem, ozdobiła szydełkowymi kwiatuszkami i kropeczkową tasiemką. Dziękuję Gabrysiu!

Następny prezent był niespodzianką dla Krzysia.  Asia przysłała nam ślicznego Kotka Groszka, który zaraz dołączył do tzw. ekipy niezbędnych zasypiaczy:) Dziękujemy Ci Kochana!


Przedświąteczne spotkanie z Bożenką miało na celu wzajemne obdarowanie się zamówionymi rzeczami (kawa i ploteczki tak przy okazji:)
Bożenka zrobiła dla mnie prześliczne frywolitkowe serwetki - technika, jaką zostały wykonane, przyprawiła mnie o zawrót głowy.

Otrzymałam również szydełkową serwetkę projektu samej Bożenki.

Nie wspomnę o koralikowej broszce w krateczkę Burberry...

 ...i pięknych szydełkowych kurkach.

Prostą, ikeowską komódkę Ewelinka zamieniła w małe dzieło sztuki. Zbabeczkowana, z cudnymi przecierkami pięknie ozdobiła kuchnię. Jestem zachwycona! (fot. sosnowy dekuferek)

 To jeszcze nie koniec. W mojej niezawodnej Biedronce pojawiły się idealne prezenty dla mnie.
Sukienki - pokrowce na krzesła. Marzyłam o takich od dawna, widziałam je w czasopismach wnętrzarskich. I pojawiły się, tanie i dobrze uszyte. Idealnie dopasowały się do krzeseł. Obrus także z tego samego sklepu.

Maleńka komódka stanęła w Kąciku Małej Sowy. Zmieściły się wszystkie tkaniny; są teraz pod ręką i poukładane, a to najważniejsze:)



Musiałam pokazać Wam serię podarków - tak bardzo mnie ucieszyły! 
Na koniec chciałabym złożyć moim kochanym Obserwatorom życzenia - Wesołych Świąt, smacznego jajka i mokrego Dyngusa. Do zobaczenia po świętach! Znowu będzie tildowo:)
 

19 komentarzy:

  1. Wow ile podarków dostałaś :) Również życzę Ci wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty. Bardzo podoba mi się Twoja komoda na materiały. Życzę Tobie oraz Twojej Rodzinie radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podoba!!! Gratuluję wygranej!!! Jeszcze raz Agatko wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt:)))) Do kolejnego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbista ta mini komoda z Ikei *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki owocny zajączek:). Również życzę Ci zdrowych, rodzinnych i przede wszystkim spokojnych Świąt Wielkanocnych:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te prezenty i także życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty otrzymałaś, jestem pod wrażeniem twojego kącika, jest śliczny, zdrowych spokojnych Świtąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że koszyczek szczęśliwie dotarł :) różnie to bywa z naszą kochaną Pocztą przed świętami.
    Zazdroszczę tak wielu prezentów , co jeden to piękniejszy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cuda! Ja też mam takiego kotka - groszka od Asi!!! Wszystko jest piękne! Szczególnie jajca i ta babeczkowa komódka mnie urzekły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezuuuniu, nigdy nie byłabym w stanie utrzymać TAKIEGO porządku w tkaninach! Podziwiam :)
    A podarki - wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości. Dziękuję i również przesyłam najlepsze świąteczne życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdraszczam...ile wspaniałości w pięknej otoczce świątecznego klimatu :) cudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne prezenty !!!!! Troche zazdroszcze.....
    Wow, taki porzadek z materialami.....Moje sa poukladane w szafie...tez nie zle, ale twoja komoda to super !!!!
    Zycze rowniez slonecznych, radosnych i spokojnych Swiat.
    Pozdrawiam serdecznie
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochan , wyslalam ci karte na swieta przez maila...mama nadzieje ze doszla.
      Pa
      Gabrysia

      Usuń
  14. Cudowne prezenty a i spotkanie zapewne było fantastyczne - kochana dla ciebie oraz twych bliskich zdrowych i spokojnych świąt życzy Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty i zakupy, komódki z zawartością wręcz zazdroszczę :)
    Spokojnych, dobrych Świąt, dużo odpoczynku i radości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty, szczęściara :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prezenty i jak u Ciebie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakże przydatne przedmioty, wszystkie z "duszą" :)

    OdpowiedzUsuń