czwartek, 8 maja 2014

Dzisiaj nowa anielinka - blondynka!

Kochani! 
Z wielką przyjemnością zauważyłam, że dołączają do mnie nowe osoby, które witam serdecznie! Jest Was coraz więcej - pomyśleć, że był czas, kiedy chciałam zrezygnować z prowadzenia bloga.
Dziś moja druga, a pierwsza anielska tilda którą wykonałam na zamówienie. Wytyczne: szaro - turkusowa, blondynka. Fryzura dowolna, reszta także. Więc zrobiłam po swojemu. 
Zdecydowałam się na warkocz, wpięłam kilka różyczek.
Buzię zrobiłam typowo tildową, przekonałam się do niej. Spódniczka usztywniona halką, można zrobić z niej bombkę. Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu!







Ciekawa jestem, co sądzicie o moich tildowych poczynaniach?
Mam także wiadomość. Moje anielice (i nie tylko) wkrótce będą dostępne w pewnym uroczym SKLEPIKU.
Pozdrawiam Was serdecznie i korzystając z deszczowej aury biegnę wypychać kolejną tildę:)

20 komentarzy:

  1. piękna!!
    ach te turkusy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, po co ci dieta ????? Ty jestes tak pracowita, ze zadnej diety nie potrzebujesz !!!!!!
    Tildowa anielica przepiekna.....Zaraz bym ja zaadoptowala ☺
    U nas pogoda od wczoraj pod psem....Zimno i pada....Wiec zabieram sie za nowe slimaki.....( w ogrodku ich od groma, brrrr...ale tych nie lubie...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mogę tylko powzdychać do tych lal :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Laska z niej jak się patrzy, lepsza od Barbie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna Anielinka :):):) Ja na swoim koncie mam dwie anielinki i na razie mi starczy :):) A Tobie Slicznie wychodza ,wiec szyj szyj Kochana :):) I fajnie ,ze nie zrezygnowalas z prowadzenia bloga :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie i widać, że sukieneczka starannie dopracowana, namęczyłaś się pewnie :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudna anielica :) pięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Widać, że masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, jak ty to robisz że Ci się udaje takie cudeńka szyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. boska anielica :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich ostatnich prac :) Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka elegantka :) Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocza!
    Wspaniale wychodzą Ci takie szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anielica fantastyczna. Zuroczyła mnie na tyle, że koniecznie muszę zostać tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...ech, ja tutaj żadnej buzi nie widzę :D
    Aczkolwiek cieniowana twarzyczka i piękna sukienka prezentują się bardzo dobrze.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ona piękna! Wspaniała! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ma wdzianko:). A sama lala muszę się zgodzić z którymś z powyższych komentarzy, że jest o wiele lepsza niż lala barbie:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna lala:). Chciałabym tak potrafić szyć ale niestety igła mnie nie lubi :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna,nigdy bym takiej nie zrobiła....

    OdpowiedzUsuń