piątek, 23 maja 2014

Małe fraszki - moje ptaszki

Kochani Obserwatorzy i Zaglądający!
Zdaje się, że mamy lato! Jest tak pięknie, człowiek nie może usiedzieć w domu. W takich chwilach cieszę się, że mam swój kawałek ziemi i mogę swobodnie odpoczywać, opalać się, zajmować ogrodem, leniuchować w altance, w otoczeniu serduszek i ptaszków... żywych, i tych uszytych przeze mnie:).
Dlatego dzisiaj pokażę kolejne zestawy. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, robiłam je, gdy niebo płakało w zeszłym tygodniu. 
Ptaszki odleciały już do nowych właścicieli.

Pierwszy komplet wykonany jest z lnu. Wielokrotnie pisałam, że nie lubię szyć z tej tkaniny, ale ptaszki wychodzą wyjątkowo ładnie, bo krój jest prosty i len nie sprawia problemów.



Zestaw nr 2 jest w bardziej romantycznym stylu. Ikeowski materiał w różyczki, szyfonowa tasiemka i perełki.



Trzeci idealny do pokoju dziecięcego, ale nie tylko. Wesołe, żywe kolory, dopasowana tasiemka, koraliki. Ptaszki - kropiki:)


I dwa osobno, bez tasiemki. Takie było życzenie:)

A na koniec pochwalę się nową "aranżacją" mojego "zegara", który jest bardzo łaskawy dla kobiet - nie pokazuje upływającego czasu:)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, lecę łapać promyki.
Wasza Mniej Blada Mała Sowa:)

19 komentarzy:

  1. :):) Suuper ,ze macie slonko :):) Korzystajcie ile sie da poki jest :):) Kompleciki Sliczne :):) Slonecznego Weekendu Ci Zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, wprowadzają w letnią atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, a ten zegar bez czasowy bardzo pomysłowy:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne a naj podoba mi się zegar z serudchem i wzory i kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne twoje ptaszki no a zegar to cudo !!!! U mnie wszystko przygotowane do szycia ( slimaki, serduszka i ptaszki ), ale przy tej pogodzie szkoda w domu siedziec...Tylko nowe firanki do altanki mi sie udalo uszyc ☺Ale bede sie musiala zmobilizowac, bo mam zamowienie na taka torbe jak moja.....
    Kochana wykorzystuj piekna pogode ♥♥♥ U nas dzisiaj pada, ale jutro ma byc lepiej, wiec ogrodek, grill i leniuchowanie ☺
    Zycze ci milego i slonecznego weekendu i pozdrawiam serdecznie
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Agatko te w róże angielskie mnie tak urzekły że aż żal od ciebie wychodzić - wszystko jest piękne jak zawsze i starannie dopracowane - a tak nawiasem to ja już nadązyć za tobą nie mogę - zegar śliczny z zawieszką - taki dla mnie myślę bo za szybko mi umyka czas a ten nie ma wskazówek i jest extra buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty i ptaszki czyli moje dwa ulubione motywy :) wszystko jest cudowne..

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie wszystko cudne ale ten zegar! O, matko! Pozdrowienia moja Dobrodziejko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. och tak!!niech fruną do nowych właścicieli by i oni mogli nacieszyć oko ;)
    śliczne cudeńka...
    i łapiemy słoneczko.Uwaga!!Rzucam ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszęta znów piękne - bardzo podobają mi się te puszczone luzem - piękna tkanina!
    A zegar rewelacyjny! Przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ptaszory są super ! Zawsze mi się takie podobały.. chyba najbardziej zestaw nr 1.. są takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te ptaszki, bardzo ładnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne i ta Twoja precyzja, z jaką wykonujesz prace. Wszystko dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ptaszki urocze. Zegar to by mi sie taki w pracowni przydał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ urocze są te Twoje ptaszki! Super! Jestem zauroczona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Agato, jestem tu z polecenia Edyty i ...jestem zachwycona. Z przyjemnością będę zaglądać i podziwiać Twoje dzieła. Ptaszki mnie bardzo, bardzo ujęły, masz ogromny talent. Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń