piątek, 2 maja 2014

Majówka - nie próżnuje Mała Sówka!

Kochani Obserwatorzy!
Tak jak i Wy korzystam z pięknej pogody i czynnie wypoczywam. Tak naprawdę robię kilka rzeczy na raz, chociaż tego nie lubię. Piękna pogoda zobowiązuje do zajęcia się własnym ogrodem; jeśli się go założyło, to trzeba teraz dbać. Szycie także trwa nieprzerwanie - dwie anielskie tildy, serduszka, ptaszki... mogę wyliczać i wyliczać. I dylemat, co Wam pokazać. 
Nazbierało się trochę serduszek, więc będą najodpowiedniejsze. Na pewno już tęskniliście za nimi:)





A to turkusowe lniane serduszko (wraz z innymi, pięknymi dodatkami) możecie wygrać Twórczym Candy w Sosnowym Dekuferku, na które serdecznie zapraszam!

 Jeśli zmęczyły Was serduszka, to dla odmiany pokażę przybornik, jaki zrobiłam jeszcze przed świętami dla Bożenki.
Tym razem wybrałam bardzo sympatyczny materiał w kaczuszki:

Kieszonki i wykończenia dobrałam tak, by wszystko pasowało kolorystycznie. Bożenka może śmiało zamieścić ok. 36 szydełek:)


Życzę wszystkim przyjemnego wypoczynku! A następnym razem pokażę... ??? Coś na pewno pokażę:)
Pozdrawiam serdecznie i całuję. 
Wasza Mała S.

18 komentarzy:

  1. Serduszka są śliczne, razem prezentują się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui na szydełka jest prześliczne a serducha boskie - mam jedno to wiem co mówię - dziękuję ci że podoba ci się torba - generalnie nie lubię takich ale musiałam wykonać na pewną sprawę - i wykorzystuję teraz resztki zalegających mi kawałków materiału - to tak dla usprawiedliwienia - hihihi a najbardziej mi się podobają te brązowe - już i biegnę zobaczyć candy - choć nie wiem czy wypada - bo jakoś ten turkus również mi przypadł do gustu - synowa lubi takie kolory i łączy z czarnym buziaki ślę - bo ci się tu dzisiaj rozpisałam niezmiernie dużo - słonecznego weekendu ci życze bo u mnie pada i zimno - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnosci, aż chciałoby mieć się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ty jesteś notorycznie zakochana ??? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko!!! Etui jest wspaniałe i jeszcze mi kilka miejsc wolnych zostało, więc jest pretekst do kupienia kolejnych rozmiarów szydełek:))) A serducha jak zwykle wspaniałe, a te w brązowych tonacjach są najpiękniejsze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co myślę o Twoich serduszkach :) ale bede to powtarzać za każdym razem: cudowne!!! :D fajnie Ci wyszły te czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, Twoje serduszka są cudaśne, śliczne i w ogóle naj, naj! Ach, jak ja bym chciała tak cudnie szyć ... Muszę się zapatrzeć na te Twoje prace, to może mi się coś udzieli, bo aż serce boli jak moja maszyna stoi i kurzem obrasta :-))) Twórz, szyj, nie przestawaj!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna, pracowita do tego prace tak staranne wykończone, poza tym piękne, serducha przesłodkie, powodzenia a candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szycie widzę trwa dalej:). I tym razem powstały śliczne serduszka:). A przybornik to coś nowego u ciebie, chyba, że coś przegapiłam, jest świetny:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Same słodziaki :-) cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszka przecudne a przybornik super !!!!
    Zycze milego weekendu i pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszka są wspaniałe! Uwielbiam taką kolorystykę. Pokrowczyk na szydełko jest prześliczne, niestety wiem z doświadczenia, że jest totalnie niepraktyczny. Mi osobiście wypadają wszystkie szydełka. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne serca, ale pokrowiec na szydełka to coś, o czym wciąż marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) :)
    Piękne serduszka, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne serducha :) ale ze mnie szczęściara, że mam takie od Ciebie turkusowe... ahh fenomenalne prace tworzysz sówko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne te serduszka. Najbardziej spodobalo mi się to lazurowe, z różową różyczką. Jestem u Ciebie po raz pierwszy i nie mam pojęcia, ile ich prezentowałaś wcześniej, ale jeśli były choć w połowie tak śliczne, jak te, chyba nigdy się nie znudzą :)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń