poniedziałek, 12 maja 2014

Mijaki opanowały skalniaki!

Moim nowym Mijakom nudziło się w domu, więc wybrały się w świat. Bardzo spodobało im się w moim skalniaku.


Potem chętnie pozowały do zdjęć.
 




























W tym roku postanowiłam zająć się wreszcie urządzeniem, a właściwie ozdobieniem altany, którą parę lat temu własnoręcznie zbudował mój mąż. Meble ogrodowe i huśtawka stanowczo nie wystarczały, było mało przytulnie. Stwierdziłam, że brakuje mi w niej moich szyjątek. Oczywiście postanowiłam uszyć serduszka, które z początku miały wisieć w kilku miejscach, ale wyszło inaczej.
Zdecydowałam się wykorzystać len, bo rzadko używam go do moich prac; wystarczyło na pięć serc. I wtedy postanowiłam połączyć je w jedną wiszącą girlandę, która ozdobiła huśtawkę.


W belkach sufitowych zamontowałam haczyki - zawisły na nich moje ptaszki. Na razie tylko jeden komplet:)

 Na końcu uszyłam moją pierwszą proporczykową girlandę z bardzo cienkiego i wyjątkowo wrednego lnu. Na szczęście prezentuje się ładnie.

Od razu poczułam się lepiej, bo gdy tylko pogoda sprzyja spędzam tam dużo czasu. To miejsce kiedyś będzie moją kolejną przystanią.
A na koniec Mijak dla Ewelinki, którego uszyłam już jakiś czas temu:
Pozdrawiam Was serdecznie moi kochani Obserwatorzy, witam nowe osoby i wszystkim życzę duuużo słońca! 
Wasza M. Sowa

28 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje Mijaki - ślimaki, pozdrawiam Twórczynię !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Mijaki są piękne, nie wiem, którego mogłabym nazwać tym "naj". Fajnie ozdobiłaś altanę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują w plenerze :) - są fantastyczne! Fajnie udomowiłaś altankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie :)
    A tym ślimaczkom to jakies parasole by się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten twój skalniak jakby czekał na nowych mieszkańców, idealnie tam pasują, a poza tym ślicznie wyszły:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne jak zawsze :-) a pomysł z serduszkami rewelacyjny, bardzo ładnie to wygląda:-) ptaszki oczywiście też :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i cudowne, jak zawsze, Twoje prace!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne Slimaki :):) A Wasza Altane Pieknie ozdobilas :):) Sliczne dekoracje uszylas :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo skalniak prześliczny, tujki i jałowiec są bardzo "moje", bardzo lubie te roślinki , mijaki na nich cudne ale ten zielony , ten zielony skradł moje serce, jest idealny, pasuje i do ogrodu i do okna:) i w domu, po prostu pasuje wszędzie:) podziwiam kunszt męża w zrobieniu altanki i gust żony w jej urządzeniu, oj kurcze ślicznie masz

    OdpowiedzUsuń
  10. Miluśkie te mijaki :) większy byłby fajną poduszką na kanape

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny twoj skalniak !!!! No i mijaki super.♥♥♥
    Bardzo mi sie twoja dekoracja ogrodowa podoba. Ja sie tez w tym roku zabralam za dekoracje w altanie, ale jest jeszcze duzo do remontu ( altanka stara ), wiec nie moge przesadzac.
    U nas niestety dalej leje, tak ze na ogrodku nie mozna posiedziec. Za to czas wykorzystuje na szycie albo dzierganie. Kiedys musi sie ta pogoda zmienic !!!
    Zycze ci milego tygodnia i dziekuje za mile komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tak sobie myślę, że Mijaki to bardzo rasowe są, bo jak na ślimaki w skalniaku to są całkiem duże ;) ;)
    Oczywiście uroku im to nijak nie odbiera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mijaki genialnie wyglądają na skalniaku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne są te twoje Mijaki :) a altanka teraz wygląda dużo bardziej przytulnie, miło sobie usiąść w takim pięknym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mijaki super :) taka ładna pogoda ,więc warto zagospodarować altankę, żeby przyjemnie się korzystało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. majowe mijaki :)
    piękne!!ale tem skalniak...no...no...no nie sadziłam,nie spodziewałam się :P Pani ogrodniczka Agatka?!hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te Twoje ślimaki ;) obiecuję sobie już 2-gi rok ze też je uszyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No agatko ale masz tam u siebie pięknie a ślimaczki sa tak cudowne że już się w nich zakochałąm buziaki śle marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko miało być przepraszam za bląd :):):)

      Usuń
  19. Mijaki rewelacyjne i nawet nie kojarzą mi się z tym obrzydliwym śluzem który zazwyczaj ślimaki zostawiają po sobie :) Ale w końcu to Mijaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja!! a ten czerwony, ech...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne te mijaki :) i na skalniaku prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słodziaki!!! Wspaniałe są te ślimaki co do jednego!

    OdpowiedzUsuń
  23. ślimaki są mega !!!! ale z nich słodziaki :) super !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia w naturze, fotografia to chyba kolejny talent Agatki. Super!

    OdpowiedzUsuń