poniedziałek, 5 maja 2014

W deszczową majówkę natchnęło Sówkę

Wszystko co dobre szybko się kończy! Majówkę, niezbyt zresztą udaną, mamy za sobą. Pogoda nie dopisała, ale na szczęście nie należę do osób nudzących się w czasie brzydkiej pogody:)
Dziś pokażę moje najnowsze dzieło, bardzo mnie wciągnęło i już ruszyła masowa produkcja.
Zacznę od początku. 
Ewelinka  poprosiła mnie o uszycie ubranka dla skrzyneczki, którą pomalowała i ozdobiła. Żeby wszystko pasowało dostarczyła mi biały i turkusowy len. Wybrałam ten drugi, idealnie zgrał się z dekorami:



Len nie jest moim ulubionym materiałem, ale zachciało mi się uszyć coś jeszcze z tego, co zostało. Coś szybkiego i prostego... Przypomniałam sobie o wykroju ptaszka, który mam od dawna, ale jakoś nie miałam okazji go wykorzystać. Z ciekawości, co też z tego wyjdzie, skroiłam, wypchałam i nanizałam na konopny sznurek trzy ptaszorki. Efekt zaskoczył mnie bardzo, bo naprawdę wyglądają ładnie:

I tak rozpętała się prawdziwa ptaszoromania! Szybkie, proste, a jednak efektowne. Uszyłam więcej takich wiszących girland, ale pokażę je w innym poście.
Jeśli spodobał się Wam ten zestaw, chciałabym przypomnieć, że można wygrać go w Twórczym Candy w Sosnowym Dekuferku.

Moja przygoda z szyciem posiada jeszcze jeden wielki plus - nie mam już problemu z prezentami, jeśli są mi potrzebne na jakieś okazje. 
Ostatnio uszyłam taki komplet:
Materiałowy organizerek  od dawna chodził mi po głowie. Jest na tyle sztywny (ocieplacz między warstwami materiału), że stoi bez problemu. Transfer własny, dno kwadratowe. Idealny na drobiazgi do łazienki, sypialni...

Oczywiście obowiązkowo serduszko. Proste, pasujące kolorystycznie do powyższego:


Mam nadzieję, że się spodoba:)
Tyle na dziś Kochani, dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze. Z wielką radością witam nowych Obserwatorów!
Pozdrawiam i do następnego!

19 komentarzy:

  1. widziałam tą skrzyneczkę u Eweliny i już jestem po nią ustawiona w kolejce :) fajnie te ptaszki wyglądają w komplecie , no i ten organizerek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ptaszki przepiękne ale naj podoba mi się serducho z organizerkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka ladnie wyglada a ptaszki przepiekne.
    Komplecik ci super wyszedl. Podoba mi sie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie przytakuję przedmówczyniom :) wszystko piękne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne szyjatka :):) Prezent Na Pewno sie spodoba Przeslicznie wyszedl Ci ten komplecik :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszyny bardzo efektowne, komplecik też śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten pojemnik! Ptaszki faktycznie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubranko jest fantastyczne:). Komplecik to super prezent i to własnoręczny i zawieszka dodaje klimatu pomieszczeniu:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne to wszystko. Skrzyneczka ładna i praktyczna. Ptaszki piękne :) dodają uroku. Komplecik tez fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzyneczka wyszła superowo - dodatek tkaniny dodał temu niezwykłej hmm "przytulności" :) :)
    A organizer - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik na prezent jest wspaniały w Decokuferku się zapisałam na candy i oczywiście ogłosiłam na FB a skrzyneczkę super wymyśliłaś - takich rzeczy nigdy za wiele - buziaki Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj spodoba się na 100%. Wszystko jest takie piękne!!! Ta skrzyneczka na pierwszym zdjęciu jest niezwykle pomysłowa i piękna. popieram moja przedmówczynię - ja też chcę umieć szyć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze bardzo tu fajnie u Ciebie więc zostaję na dłuzej i przy okazji zapraszam do mnie po niespodziankę, mam nadzieje ze miłą :)
    http://www.czteryporyrokuija.blogspot.com/2014/04/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł z tą skrzynką, ładnie się prezentuje :) i kolorki bardzo ładnie dobrane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń