piątek, 30 maja 2014

Znowu Mijaki, ale uwaga! Będą nowe tildziaki!

Witajcie kochani Obserwatorzy!
Moje plany ogrodniczo - rekreacyjno - opalające legły w gruzach, a właściwie w kroplach deszczu. Znowu siedzenie w domu i ... nuda? 
O nie, nie ma mowy! Zawsze znajdzie się jakieś zajęcie:)
Dzisiaj znowu Mijaki. Tym razem pozowały w domu.

Mijak Szabi Markiz:
Mijak Karotek:
A oto dwa brązowe Mijaczki:


 Szalały w trawce:
Nie byłoby w nic niezwykłego, gdyby nie ich rozmiary... to Mijaczki Maluszki:)
Dla porównania pozują z dużym:

Jeśli chodzi o nudę, to mam na nią wiele sposobów: obowiązki domowe z synem włącznie, książka, szycie, książka... Taak! Kupiłam wreszcie książkę z wykrojami Tildy:


Nie był to bynajmniej spontaniczny zakup. Książka nie była tania, myślałam o niej już od grudnia. Podczas każdej wizyty w mojej miejscowej księgarni oglądałam ją, męczyłam i ... odkładałam na półkę. Zawsze tłumaczyłam sobie, że przecież wykroje mogę znaleźć w Internecie. Jednak nie wszystkie są dostępne. I tak wreszcie się zdecydowałam...
Nie żałuję. Nie uwierzycie, jak bardzo wciągnął mnie tildowy świat. Chcę próbować nowych rzeczy, doskonalić swoje szycie. Na razie wybrałam tylko kilka wykrojów, na pozostałe daję sobie czas albo po prostu nie podobają mi się. Dlatego spodziewajcie się nowych projektów w Kąciku. 
Pochwalę się także kolejnym, pięknym gestem Świata Bawełny, w którym nieustannie zaopatruję się  w tkaniny. Do przesyłki dołączono dodatkowe kawałki materiałów i śliczne, kropeczkowe tasiemki. Dziękuję, rzadko zdarza się taka uprzejmość.
 Oj, z takimi kolorkami będzie się działo...:) 
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego:*
Ps. W tym tygodniu wyjeżdżam, więc proszę, nie gniewajcie się, jeśli zabraknie moich komentarzy. Po powrocie wszystko nadrobię.

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje mijaki :).
    Na pewni będziesz zadowolona z książki, już się nie mogę doczekać nowych wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te Twoje prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mijaki piękne, brązowe mnie po prostu urzekły, cuda a na tildy czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje slimaki to cudenka !!!! Te malutkie sa slodkie.
    Tkaniny maja przepiekne kolory....Juz mnie ciekawi, co z nich wyczarujesz.
    Kochana, zycze ci milego pobytu i wracaj zdrowa. Moze wreszczie i pogoda sie poprawi...U nas ma byc jutro wreszczie sucho i 21 stopni...Jestem ciekawa czy tak bedzie. Oby tak, bo ogrodek mi znowu zarasta....
    Moje nowe slimaki tez juz prawie gotowe.
    Co do tildowej ksiazki, to tez tu tak chodze jak tygrys i jakos nie moge sie zdecydowac, bo naprawde droga. Ale moze ktos sie zlituje i dostane na urodziny ???? Ale to jeszcze potrwa.
    Pozdrawiam cie serdecznie i dziekuje za mile komentarze....Szydelkuje teraz z drewnianymi belkami, hi, hi....Gruba welna i szydelko Nr. 10.....Ale takie szaliki sa super na zime.
    Pa, milego weekendu
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne słodziaki! Karotek mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne Mijaczki :) no i fajna książka, już się nie mogę doczekać co nowego, dzięki niej wyczarujesz :) tam na okładce taki jest śliczny ptaszek w klatce, fajny wzór :) życzę miłego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te ślimaczki :) Po prostu są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=S_IhFXMYxL8&feature=kp - a tak mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie te Twoje ślimaczki. Fajnie,że spełniłaś swoje marzenie i kupiłaś książkę z wykrojami Tilda-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa jestem co ślicznego uszyjesz z tych pięknych tkanin, czekam z niecierpliwością :-) a mijaki jak zawsze i wszystko - urocze :-) miłego wypoczynku i mnóstwa nowych pomysłów Ci życzę. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mijaczki kochaniutkie :)
    jeden już kręci się po domu i zjada mi kwiatka :):):)
    Ślicznie sie u Ciebie zrobiło zdolna Sówko !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ tworzysz cudeńka, przepiękne!!!
    Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie ślimaczki można pokochać:) Materiały piękne. Ciekawa jestem co z nich wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochalam sie w karotku :):) Suuper :) Jak i cala reszta :) Sliczne materialy jak i sliczne tasiemki Szczesciara :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) I Zycze Ci Milego Weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie Mijaki mogą u mnie stadami na działce się wylegiwać :) piękne
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te mijaki słodziaki. Pięknie komponujesz zestawy kolorystyczne. Jestem zachwycona, ciekawe, co wyczarujesz po zakupie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach te twoje mijaki - śliczne dopracowane wypieszczone - te w odcieniach brązu są jak dla mnie - ta twoja tilda jest oszałamiająco boska - książka ty to masz farta - w moim mieście nie ma takiej sama bym kupiła - natomiast materiały - nie dziw się że dostajesz prezenty od sklepu dla takiej klientki zawsze znajdzie się prezencik - śliczne wszystko buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne :) bardzo fajne mają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :). Jeśli masz ochotę zachęcam do zabawy :)
      pozdrawiam

      Usuń
  19. Ale słodkie! Wspaniałe ślimaki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie sympatyczne te mijaczki!
    Mam nadzieję, ze powstaną kolejne, a któryś powędruje na Szufladowe wyzwanie "zainspiruj nas! - Szyjemy".
    Zapraszam :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej...jak tu pięknie i kolorowo. Wspaniałe prace. Z chęcią zostanę tu u Ciebie na dłużej. I oczywiście zapraszam również do mnie :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuuudowne ślimorki :)zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne ślimaczki :)))
    Bardzoooo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy to mijak czy tildzik a nawet najmniejsze serducho to bardzooooo, bardzooooo, mi się zawsze podobają. Zajrzyj do mnie na bloga, mam dla Ciebie niespodziankę!!!!

    OdpowiedzUsuń