wtorek, 17 czerwca 2014

Dzisiaj wszystkie koty...

... które szyję.
Kochani! Nie było mnie przez pewien czas, chciałam odpocząć od wirtualnego świata. Wolę spędzać czas na wolnym powietrzu, cieszyć się pięknem otaczającej mnie przyrody... ale nie całkiem próżnuję i dziś prezentuję wszystkie rodzaje kotów, które szyją się w Kąciku.

Na początek znane Wam Koty Klamkoty:



Koty Szproty:

A teraz nowości! Kot Mruczek:


Kotek Pikotek:
Z wielką radością muszę stwierdzić, że talenty i szyciowe zapędy przechodzą u nas z pokolenia na pokolenie. Oto dzieło mojej dwunastoletniej siostrzenicy Izy:

 Czyżby szykowała mi się następczyni?

 Na koniec Mijaczek, trochę tildy nie zaszkodzi:)

Bardzo spodobały mi się materiałowe kryzki, ciekawie ozdabiają w zastępstwie koronek.
Tyle na dzisiaj! Pozdrawiam Was słonecznie - Wasza Mała S.

26 komentarzy:

  1. Chciałabym wygrać na loterii i zamówić u Ciebie te wszystkie śliczności, ale chyba się nie zapowiada żebym wygrała :( (bo nie gram).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam pochwalić małą artystkę :) Kotek wyszedł super, z interesu Cię wygryzie niedługo :D

      Usuń
  2. Agatko!!! Jak zwykle przepiękne, koty obłędne, ślimaczek cudny, a swojej Siostrzenicy przekaż, że bajeczny ten przytulas. Bardzo mi się podoba i czekam na kolejne prace!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko !!!Agatko!!! cuda szyjesz, koty klamkoty rewelacja, koty szproty po prostu cudo a czerwony ukradł mi serce, jest przepiękny, pikotek słodziak ,dzieło Izy słodkie i lepiej jej wyszło niż mi, pochwal ją ode mnie, a mijaczek mmmmmmmmm mistezostwo, normalnie się zakochałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są Twoje Koty. Widać, że talent jest rodzinny, Twoja siostrzenica to prawdziwa zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te Twoje kotki. Wzór niby znany, ale każdy i tak zrobi inaczej, ślimaczki też super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koty sliczne !!!! Jeden slodszy od drugiego.....
    Ale masz zdolna siostrzenice ♥♥♥ Talent na pewno odziedziczyla !!!!
    Slimak mi sie bardzo podoba.
    Masz racje, ze odpoczywasz na powietrzu....Wiesz sama, jak szybko lato mija !!!!
    Pozdrawiam cieplutko
    Gabi


    OdpowiedzUsuń
  7. Klamkoty i Pikoty to moi faworyci.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie kotów bo uczulają mnie ale takiego bym przytuliła :) fajniutkie są

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowości są śliczne, kotek mruczek świetny. Masz zdolną siostrzenicę, będziesz miała kogo uczyć i zarażać tą pasją:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kocia gromada, co jeden to ładniejszy, siostrzenica Twoja jest naprawę zdolną dziewczyną, pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. O Rany Szprotek i Mijaczek po prostu mnie powaliły!! :) Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dużo kotów :) co z ty z nimi wszystkimi zrobisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mruczek skradł me serce, mnie - zatwardziałej "psiarze" :D
    A jeszcze dodam, że kryza u ślimaka-miajka mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próżnowałaś, świetne kociaki! Mruczuś słodki, ale Pikotek wymiata!
    Uwielbiam Twoje mijaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pracus z Ciebie :) Suuper kociaki :) Wszystkie :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociaki świetne a kotki szprotki są rewelacyjne :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam klamkowce ale te stojące kociaki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To był mój pierwszy kot którego szyłam ręcznie przez 3 godziny

    OdpowiedzUsuń
  19. Koty - rewelacja!!!! Podziwiam, podziwiam, podziwiam! Cudne wszystkie!
    Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodziaki!!! Uwielbiam Twoje koty! Każdy jeden jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super są wszystkie kociaki i Mijaczek też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze zazdroszczę ludziom ,którzy potrafią wykonywać takie rzeczy . Ja mam wiele pomysłów ale nie mam talentu;(

    OdpowiedzUsuń