czwartek, 26 czerwca 2014

Małosowiaste samozachwyty

Kochani!
Wiem, wiem, obiecanki - cacanki, a nic nowego - tildowego nie pokazałam... No cóż, otrzymałam wielgachne zamówienie na rzeczy, które wzbudzają najwięcej entuzjazmu i chęci posiadania, no i muszę się dostosować. 
Nowe wykroje leżą i cierpliwie czekają...
Dzisiaj maleńka porcja moich ukochanych, małosowiastych serduszek. Jestem kompletnie bezkrytyczna, ale uważam, że nie mają sobie równych. Uwielbiam je szyć, dobierać wzory, dekory... Uwielbiam je i już!





A teraz Mijaki. Po serduszkach to następni moi ulubieńcy. One również są bezkonkurencyjne:)
Na początek szabi - perełka:)
Urocza patworkowa parka stała się moją prywatną własnością, ale zaraz doszyłam ich sobowtóry, żeby można było je nabyć.



Mieszkają sobie na komodzie, razem z Kamilią, która chętnie się nimi opiekuje:)

Moi Kochani Odwiedzający, wybaczcie mi ten samozachwyt, ale po prostu tak lubię tworzyć te piękne rzeczy. Zresztą odrobina samozadowolenia nikomu nie zaszkodziła. Po co ciągle pytać: "Czy to ładne? Podoba się?". Jest ładne i podoba się, przynajmniej mi samej!
A na koniec nowinka, która bardzo mnie ucieszyła. Iza, moja trzynastoletnia siostrzenica, złapała szyciowego bakcyla i rozpoczęła swą twórczą przygodę. Zaabsorbowało ją to do tego stopnia, że postanowiła założyć swojego bloga: kącik izoldy. Początki, jak wiadomo, zawsze trudne, ale mam nadzieję, że wytrwa i tego jej życzę:) A tak przy okazji natchnęła mnie małą nadzieją, że dzisiejsza młodzież potrafi zająć się czymś innym niż fejs i tablet:)
Pozdrawiam Was najserdeczniej. 
Wasza wypychająca silikonem 10 Mijaków zapracowana Mała Sowa
Ps. Podoba Wam się? Ładne?:)

21 komentarzy:

  1. No pewnie, że się podoba. Nie mogło by być inaczej:). A blog siostrzenicy rzeczywiście niesie nadzieję aktualnej młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się uśmiałam :) ja już sama nie wiem czy bardziej u Ciebie lubię fotki czy teksty!?jedno jest pewne-post genialny!!i wypychaj,wypychaj...czekamy... :P :P :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu trzeba się doceniać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne , mogły by takie Mijaki pełzać u mnie na działce stadami :) i serducha też cudne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba się podoba, jakże by inaczej a serducha i mijaki bezkonkurencyjne, wiem coś o tym bo takowe posiadam, cuda, cuda cuda,

    OdpowiedzUsuń
  6. I masz całkowitą rację z umiarem chwalić się trzeba, a jest przecież czym :-) pozdrawiam Cię cieplutko pracowity żuczku ;-) ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda!!! Serduszka są wspaniałe - przepiękne Ci wyszły. Ślimaczki też bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Samokrytycyzm nie byłby tu wskazany, bo Twoje uszytki są rewelacyjne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samozachwyt był, a teraz cudzozachwyt - tak, tak, ładne, pięknie odszyte i urocze po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, oczywiście - patchworkowe piękne wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mijaki są bezkonkurencyjne!!!! Cudne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Talent dziewoja to chyba ma po Tobie co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne serducha i cudne stworki :E odrobina samozachwytu nikomu nie zaszkodziła jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam te Twoje slimaki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I masz rację, że się chwalisz bo cudne rzeczy robisz! Bardzo podoba mi się jak łączysz różne wzory i kolory materiałów :) Efekt zawsze jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko jak to zobaczyłam to zaniemówiłam z zachwytu i moi słyszeli tylko : "ale cudo, och, ach, ale pięękne"Pozdrawiam
    P.S. Kącik Izoldy dołączył do moich ulubionych:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Agatko, slow mi brak, zeby moj zachwyt wypowiedziec...No po prostu cudenka ♥♥♥
    Ty juz wiesz, ze ja tez uwielbiam serduszka...A twoje patchworkowe mijaki to obled ♥♥♥
    U mnie narazie tylko ogrod tak ze wszystko lezy...Ale to nic. Pogode trzeba wykorzystac a drutami mozna rowniez na swiezym powietrzu migac.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze slonecznego weekendu.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, piękne, piękne, brak mi slow! Serdecznie pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prace i bardzo fajnie, że Cię to cieszy co robisz. Zaraz lecę zobaczyć blog Twojej siostrzenicy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mijaki uwielbiam, samozachwyt jak najbardziej uzasadniony!!!

    OdpowiedzUsuń