sobota, 21 czerwca 2014

Truskawkowa panienka i jej piękna sukienka

Witam Was kochani, stale przybywający Obserwatorzy!
Załamanie pogody sprzyja siedzeniu w domu i szyciu:)

Dzisiaj tildowa anielica Truskawkowa Panienka:

Brunetka, z odsłoniętymi ramionami. Szczególnie podoba mi się jej sukienka z baskinką. Uwielbiam takie rozkloszowane spódnice:)

Tym razem zrezygnowałam z warkocza; wełniane włosy uplotłam bardzo fantazyjnie i upięłam tak, że nie ma szans na zburzenie fryzury:

Pozuje z moim Ledószkiem, w posiadanie którego weszłam dzięki dawnej wymianie z Paulinką.


Taak... przy okazji muszę pochwalić się piękną, różową latarenką z Ikei, podarek od Mężuszka, na odpędzenie złego humoru:) 

 Truskawki, z racji sezonu, połykam całymi kilogramami i równie chętnie szyję te wspaniałe owoce.
 Na koniec pamiątkowe zdjęcie... Truskawkowa Panienka nie mogła zostać z nami, poszła w świat...

 Mimo wszystko ciągle zazdroszczę im figur, modelki się znalazły:)
Pozdrawiam i całuję. 
Znowu czekam na słońce...
Wasza blednąca Mała S:)

24 komentarze:

  1. Cudnosci, a te truskawki jakie apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna , bardzo mi się podoba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna i ma piękną sukienkę i w ogóle ma wszystko cudne :-) i te smakowite truskawki, no rewelacja. Słonko kochana będzie w przyszłym tygodniu, ja też na nie czekam :-) pozdrawiam Cię cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznotka - bardzo podoba mi się kolorystyka, a już sesja z truskawkami to każdemu poprawi nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko!!! nie dziwię się, że truskawkowa Panienka długo u Ciebie nie zabawiła, jest.....anielsko piękna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dziewczyny. Prace bardzo pomysłowe i perfekcyjnie wykonane! Pozdrawiam gorąco. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. No, modelki w każdym calu - ta figura, uczesanie, ubiór! Cudowne! A te truskawy obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie Tildy prześliczne, takie zgrabne i proporcjonalne i te kolory i kropeczki, cudo, a w towarzystwie kwiatkowych truskawek prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczna :):) A truskawki mniaaam :) Trzymam kciuki za slonko :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna sukienka ;) Anielica też oczywiście super:) Fajny ten Twój mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna!!! Sukienczka urocza :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana to znowu cudo !!!!!
    Przepiekna..I truskawki uszyte ....No slow mi brak ♥♥♥ Sliczne !!!!

    Pozdrawiam goraco i zycze milej i slonecznej niedzieli
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne modeleczki :)))) nieskazitelne figury i uroda :)
    a truskaweczki są ekstra!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ona piękna, a te truskawki no super. Widzę, że wciągneła Cie tilda na dobre-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą całkowicie, że figur to im można pozazdrościć! Przepiękne te Twoje panny. A te truskaweczki jakie wspaniałe! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna ta truskawkowa panienka :) Bardzo podobają mi się Twoje tildy bo maję takie akuratne proporcje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna ta truskawkowa panienka :) Bardzo podobają mi się Twoje tildy bo maję takie akuratne proporcje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest ładniejsza od tej poprzedniej, a wszystko dzięki rozkloszowanej spódnicy:), śliczna:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna z niej panna i jak umie cierpliwie pozować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mała Sowo, w taką sukieneczkę, to ja sama bym się ubrała :)
    I latarenka też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mała Sowo, te panny są obłędnie wystylizowane! Baskinka z wybiegu, fryzura prosto od Żan Lui Jakiegośtam, wielkie łał - uwielbiam takie dopracowane detale, a u Ciebie - prawdziwy popis umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze pannice a truskawki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń