poniedziałek, 9 czerwca 2014

Zajączek piegusek

Witam po tak długiej nieobecności!
Kochani Odwiedzający, przepraszam za tak długie milczenie. Bardzo szybko starałam się nadrobić zaległości w komentarzach, mam nadzieje, że nikogo nie uraziłam pominięciem.
Tydzień upłynął mi pracowicie - nie, nie byłam na wakacjach, odwiedziłam moich Rodziców. Żeby zbyt nie próżnować zabrałam ze sobą Łucznika i tkaniny. Nie mogłam oprzeć się chęci wypróbowania nowych, tildowych wykrojów. I pochwalę się - kilka uszyłam i jestem zadowolona. Ale jeśli chodzi o ich pokazanie, to musicie uzbroić się w cierpliwość. Szyję naprawdę dużo rzeczy i ciężko zachować mi kolejność. Obiecuję jednak, że zobaczycie wszystko:)
Dzisiaj Pani Zajączkowa, duża. Dla odmiany ciałko uszyłam z bawełny w drobne kropeczki. 

Podoba mi się jej marynarski charakter; sukienkę uszyłam w jak najprostszy sposób, bo ciężko dopasować coś do takiej figury:)
Pozdrawiam Was słonecznie, biegnę na moje włości z synkiem, torbą piknikową i drugą, pełną silikonu i szyjątek gotowych do wypychania i zszywania:)

27 komentarzy:

  1. Fajna Kobitka z tej Zajączkowej. Miałaś niezły pomysł z tym pieguskowym ciałem, bo ładnie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie świetne rzeczy szyjesz :) Prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radośnie wygląda ta Pani Zajączkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajączek ma nietypową figurę? Chyba za dużo je :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tildowe króliczki, a Twoje są po prostu cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna krolisia :):) To juz nie moge sie doczekac Twoich Nowych szyjatek :) Milego Nowego Tygodnia Ci Zycze :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Królisia kropeczkowa jest naprawdę urocza i oryginalna!
    Zapraszam do zgłoszenia jej do Szufladowego wyzwania "Zainspiruj nas! - Szyjemy", http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/05/zainspiruj-nas-szyjemy.html.

    OdpowiedzUsuń
  8. i kropeczki i paseczki i czerwień i brąz i gratnat czego chcieć więcej, codne, i kolory i wzory i samo wykonanie po prostu cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. przesłodka ta króliczka, jedyna w swoim rodzaju, bardzo mi się podobają Twoje króliczki, pięknie szyjesz:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, jak zwykle mistrzostwo świata!!!! pani Zajączkowa prześliczna i taka wakacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny piegusek, styl marynistyczny świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieziemsko słodka, a do tego jak świetnie dobrałaś kolory!
    Podziwiam!
    I pozdrawiam serdecznie :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudny :)
    Uwielbiam kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny. Uwielbiam kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sympatyczny! Kropeczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze wychodzą ci tildowe zabawki :) Z wielką chęcią zobaczę Twoje nowe dzieła :))) U mnie bardzo dużo pracy ostatnimi czasy, ale mam nadzieję, że niedługo będę mogła spokojnie zasiąść do maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. urocza :) a jej sukienka iście wakacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany śliczny!! i jak starannie wykonany, super super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Agatko też chcę kupić tę książkę stoi jak zamurowana w empiku i jakby czekała na mnie jedna jedyna - nie wiem co robić wahadło całkowite mam - a to dlatego że sama nie wiem czy chcę się nauczyć tak szyć - bo moja profesja szycia jako czeladnik jest z innej bajki - ale twoje tworki stworki i wytworki są jak zawsze cudne nie muszę patrzeć na nie w komputer bo mam od ciebie wspaniały prezent w postaci serca więc wiem co mówię i piszę - a jak coś mogę dopisać bo martwisz się czy kogoś nie pominęłaś - nie martw się ja się nie gniewam ja wszystko rozumię - ważne że byłaś z mamą - buziaczki ci ślę zawsze ta sama Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ta prosta sukienka Pani Zajączkowej:). A sama Pani w groszki jest śliczna:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój ulubiony marynarski styl :) śliczna Pani Zajączkowa :)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Agatko, jaki ten piegusek kochany !!!! Bardzo mi sie podoba.
    U nas powoli spokoj.....Huragan sie uspokoil. Masz racje, trzeba sie naprawde cieszyc, ze nic nikomu sie nie stalo.
    Pozdrawiam cie goraco.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny ten zajączek !!!! słodziak taki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale słodziak! Piękny zajączek!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie Tobie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zając, materiał w kropki super się sprawdził. A wypychanie zwierzaczków na świeżym powietrzu - bajka :)

    OdpowiedzUsuń