środa, 30 lipca 2014

Girlandy dla odmiany

Dzisiaj cztery ptaszkowe girlandy, które uszyłam w różnych stylach. 
Nie jestem zadowolona ze zdjęć, nie mam odpowiedniego miejsca w domu, żeby ładnie je wyeksponować do sesji foto. 

Niebieskie, zakończone ekstradiamentem. Dla mojej Mamy:)



Następne trzy dostępne dla każdego:
"Marynarskie" do pokoju chłopca, ale niekoniecznie.


 "Minty" do każdego wnętrza, zwłaszcza w stylu skandynawskim.

"Różanokropki" dla dziewczynki.

Zdjęcia nie są zadowalające, więc zrobiłam zbliżenia:




I tyle na dziś
Kochani, zauważyłam, że przybywa Was coraz więcej, co mnie bardzo cieszy, mobilizuje do pracy i wyzwala inwencje twórcze:)
Przygotujcie się w najbliższym czasie na inwazję tildziaków: królików, anielic, mijaków i pewnych nowości! Serca także Was nie ominą:)
Pozdrawiam serdecznie
Malasowa

25 komentarzy:

  1. fajne są te zawieszki z ptaszków :) dodają uroku każdemu wnętrzu.. tez się do nich przymierzam, ale na razie nie mam koncepcji z czego je uszyć i do czego ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ptaszki :) rzeczywiście ciężko zrobić zdjęcia wiszących rzeczy, ja osobiście często mam problem ze światłem, nigdy nie pada mi wprost tylko z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zawieszki ptaszkowe :))) Suuper kolorki :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszki są śliczne - do wyboru i koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo słodko wyglądają takie wisiorki:) najpiękniejszy ten w stylu skandynawskim. Pozdrowienia mojasowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Superaśne i doskonałe, pomyślałaś o każdym!!! Jesteś niesamowita!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie narzekaj na zdjęcia wg mnie są super, moje to zawsze jakaś tragedia. Ptaszki bardzo mi się podobają, a wykonanie jak zawsze perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ptaszory, szczególnie te w kropki, przeurocze :) Na tildy czekam z niecierpliwością, dzisiaj dostałam 2 tildowe kociaki i jestem w nich zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Agatko, jakie sliczne te ptaszki. Jestes bardzo pilna.
    Ja uszylam wreszcie dwa, musze je jeszcze wypchac.....I wyobraz sobie, ze one ( jeszcze nie slonczone ) juz znalazly wlasciciela.....Moja przyszla synowa jest tak w nich zakochana, ze jej je podaruje.
    Nastepne chce sie skusic jako girlandy...Zobaczymy co z nich wyjdzie.
    Kochana pozdrawiam cie goraco i dziekuje za twoje przemile komentarze.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszki super, tez mam zwykle problem gdzie zrobić zdjęcie żeby wyszło dobrze :/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym je zobaczyła w małym pokoju w oknie *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, Twoje prace są prześliczne. Ptaszki zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia. Nie mam takich zdolności jak Ty i z nutką pozytywnej zazdrości zaglądam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne ptaszki :) Na pewno będą piękną ozdobą każdego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam girlandy.. piękne te ptaszorki :) te w stylu skandynawskim najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne Twoje ptaszyny, oj wcale nie odpoczywasz jak widzę, praca u Ciebie wre:-) , pozdrawiam Cię serdecznie i zapału nieustającego życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzystkie cudowne ale najbardziej mi sie podobaja te na trzeciej fotce - agatko mam pytanie czy wzorek masz z tej nowej ksiazki -pytam dlatego ze dlaej lezy w ksiegarni u mnie i sie zastanawiam czy wreszcie ja kupic - moze cos doradzic - czy ona jest pozytecznym podrecznikiem - wiem ze jest w ksiegarni bo sprawdzam w necie dostepnosc ale jej nie widzialam dokladnie tylko raz tak przelotem bo cena mnie troszke odstraszyla- buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślimaki, koty czy tez ptaki wszystko wychodzi Ci bosko

    OdpowiedzUsuń
  18. no i jak zawsze same cuda , bardzo lubię Twoje szyjątka, są takie śliczne i staranne, nic dodac nic ując

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne ptaszynki, pomysłowa dekoracja :) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne, przyfrunęły sobie z Beskidów i zostały :)

    OdpowiedzUsuń