czwartek, 3 lipca 2014

Inwazja Mijaków

Deszczowa..., co tu owijać w bawełnę, paskudna pogoda, sprowadziła na mnie prawdziwą inwazję Mijaków. Na szczęście nie są brązowe i śluzowate:)
Właściwie to każdy ma swoją nazwę, zatem poznajcie:

Mijak Fuksjowy Strojniś:


Mijak Truskawkowy Złodziej:

Mijak Marynarz (a co, Mijak też ma swoje marzenia:)

Mijak Porzeczkowy:

Mijak Kolekcjoner Guzików:

Mijak Poławiacz Pereł:

Mijak Poduszkowiec:

Mijak Koronkowy:

A na koniec maleńki Mijaczek, który uszyłam do kompletu z serduszkiem. Problem kupna prezentu na imieniny, czy inną okazję, już mnie nie dotyczy. Chwilka przy maszynie i oto jest!


Oczywiście wszystko dokładnie przemyślane i dobrane kolorystycznie - czyli tak, jak lubię.
Ciekawe, który Mijak spodobał się Wam najbardziej?
Pozdrawiam serdecznie:*

29 komentarzy:

  1. Agatko!!! Takie ślimaki to ja w ogródku chętnie ugościłabym :)))Są fantastyczne, kolorowe, milusińskie i urocze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata, rewelacja! Który spodobał się najbardziej? Z nazwy i detali - każdy, to już wyższa szkoła - połączyć słowo i obraz tak, żeby robiły razem piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoooo, poduszkowy mijak po prostu cudeńko , cała reszta śliczna ale ten wymiata, poduszkowiec rządzi, cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sposób wybrać ulubieńca! Truskawkowy Złodziej, Marynarz, Poławiacz Pereł, Poduszkowiec, no całe stado jest niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie sa Piekne !!! :):) Baardzo fajne ,dopracowane Suuper :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wiem który ;) Poduszkowiec mój faworyt nr 1 ;) nie mniej kiedyś będzie w mojej sypialni...najlepiej z całym stadem Skrzydełkowych Krówek :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój typ - poławiacz pereł !!!! Teraz weszłam w niebieskości i wszystko szyję w tych kolorach .Ślimaczki mam za sobą i dawno ich nie szyłam ale Ty tak inspirujesz że chyba wrócę do nich !!! Pozdrawiam cieplutko Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, chciałabym, żeby te wszystkie paskudne, obślizłe ślimaki, które łażą po moim ogródku zamieniły się w Twoje Mijaczki :) są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam uwielbiam wszystkie Twoje prace. Niesamowicie zazdroszczę talentu, bo chęci mam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaa atak mijaków! Trzeba wszystkie obcałować i wytulić :3

    OdpowiedzUsuń
  11. He he ale się uśmiałam, wszystkie są mistrzowskie, mnie powalił z nóg Truskawkowy Złodziej i jego maskujący liść na głowie :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju sporo ich:):):) a jakie "imiona" mają ciekawe :):) mój faworyt : marynarz i poduszkowiec :):):

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie świetne. To prawdziwa inwazja, dobrze że nie szkodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się napracowałaś:) Wszystkie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejku!!!! jaka armia mijaków :) mój faworyt to zdecydowanie Mijak Marynarz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne , nie da się wybrać tego jednego
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka inwazja to rozumiem. Nawet w niewolę pozwolę się wziąć - np. takiemu marynarzowi lub poduszkowcowi - no sama zdecydować się nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja nie cierpię tych Twoich mijaków, każdy jest taki super, że chce mieć je wszystkie, ale nie mogę :( Muszę jakiegoś zamówić, ale ciągle jakieś problemy wynikają ważniejsze niż te piękne mijaki. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Który? Wszystkie :) Są niesamowite, śliczne, fantastyczne i jestem w nich zakochana (w każdym).

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla każdego coś fajnego. Którego bym wybrała? Nie wiem, bo każdy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są śliczne i niepowtarzalne, ale ja bym wybrała poduszkowca:).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale bombowe! Ten porzeczkowy jest obłędny! i kolekcjoner guzików też! Wszystkie są przepiękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są niesamowite :) Podziwiam Twój talent do dobierania kolorów i wzorów :) Dla mnie takie naj... naj... to Poduszkowiec i Koronkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mijacz poduszkowiec jest debeściak!:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Nosz... to już plaga po prostu... :)
    Dla mnie najfajniejszy ten pierwszy z przetykanym serduszkiem - cudo i jego kolorki jakoś tak do mnie przemawiają.
    Co do pogody - u mnie od prawie 2 tygodni nie spadła kropla deszczu, więc nawet zaczynam zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agatko, to jest coś przepięknego!
    Który? Nie wiem, bo wszystkie mnie oczarowały, może ja bym wybrała marynarza z racji tego, ze lato w pełni, ale generalnie jestem zachwycona wszystkimi. PERFETTO!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow..
    przepiękne ślimaczki i jakie pomysłowe:)
    Moim ślimaczkom dużo brakuje do takiego poziomu jak twoje..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń