czwartek, 10 lipca 2014

Kolejna anielica...

Mam nadzieję, że Was nie zanudzam... bo jak nie inwazja Mijaków, to znowu anielica! 
Ale tak się złożyło i dzisiaj przedstawiam szaro - różową tildę. 


Nieskromnie dodam, iż bardzo podoba mi się dobór materiałów i fason spódniczki - to mój styl:)
Tym razem warkocz uplotłam nieco inaczej i całość fryzury jest jeszcze bardziej fantazyjna. Warkocz nie ma końcówki. To chyba najlepsza wersja uczesania.



 Bardzo zależy mi na ładnych uczesaniach - używam zwykłej włóczki, ale chcę unikać byle banału na głowie.
I jeszcze jedno - anielica mierzy 50 cm.  Sama wyskalowałam wykrój i taka wysokość odpowiada mi najbardziej. Nie jest mała, ale i nie tak duża, jak poprzednia.
 Dla porównania pozuje z moją tildusią 40 cm:
Która wysokość podoba Wam się najbardziej? Bardzo zależy mi na Waszych opiniach.
 Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze. Na razie dam odpocząć Wam i sobie od aniołów, ale nie na długo...

Pozdrawiam serdecznie z podhalańskich tropików:)
Mała Sowa 

23 komentarze:

  1. Kurcze co post to ładniejsze cudeńka. A Tildy mistrzostwo, bardzo ładne ,materiały do szycia posiadaszi jeszcze to staranne wykonanie i całość tworzy niepowtarzalny klimat, cudna

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, slow brak....Coraz piekniejsze te twoje anielice. Mnie sie ta ostatnia ( 50 cm ) bardzo podoba i mysle ze ta wysokosc tez mi najbardziej do gustu przypadla.
    U mnie znowu serduszkowo, ale musze wykorzystac resztki z materialow ☺
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Kolorystycznie też bardzo ładnie - uwielbiam szarości ;)
    A co do wzrostu - 50cm to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysokość nie ma znaczenia, jedni wolą większe lale drudzy mniejsze, wszystkie są piękne i podziwiam Cię, bo robisz je naprawdę przecudnie <3 no i ten dobór tkanin, koronek i koralików... ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się wcale nie czuję zanudzana:-) kolejna anielica i kolejny raz jest co podziwiać :-) i sukienka i fryzura :-) śliczna :-) pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno powiedzieć :) tak ze zdjęcia, ale i tak wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalejesz *-*
    PS
    Mniejsza słodsza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się na nią napatrzeć - sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką Tildą to i ja mogłabym być, zwłaszcza w tych szarościach cudnych. "Wymiarowa" Tilda to prawdziwa koszykarka, tutaj widzę siatkarki - atakującą i libero, zdecydowanie bardziej wolę siatkówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podobają obydwie bez względu na wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, niesamowicie lubię oglądać Twoje prace. Z postu na post są coraz ładniejsze. Zarówno ja jak i moja córka jesteśmy w nich zakochane :))) Dla mnie idealna panienka to ta z 50 cm wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Twoje Tildy są przepiękne. W każdym rozmiarze wyglądają bardzo ładnie. Mi osobiście bardziej podobają się te bez przeszywanych nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna anielica, dopracowana w każdym calu. Jej młodsza siostrzyczka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem kochana Agatko - te twoje miziaki i anielice ciagle mi towarzyszą jak jestem w złym humorze - bo zawsze powracam do ciebie kilkakrotnie dzis tak krótko ponieważ wiesz że mam masę zaległości ale może nastepnym razem myślę że wieecej napiszę buziole ogromne ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze że popiel-róż jest moją faworytką :) piękna!!w każdym detalu :)i ta wysokość 50 cm jest idealna. Nic dodać nic ująć :) miłego wypoczynku :) no cóż ja zostaję w naszych tropikach hahaha

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ,zapraszam do mnie bo ja u Ciebie zostaje na dłużej jak pozwolisz ,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są Twoje Tildy - ja szyję duże i niestety nie mam cierpliwości do robienia im fryzur - te są super !!!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. No i kolejna ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne te anielice... pytasz która ładniejsza, obydwie są fenomeno ! Nie czaje jak można uszyć tak piękne rzeczy, zawsze będę podziwiać takie prace hand made..
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie Twoje anielice są śliczne. Sukienkę ma piękną :) Anielica i gwiazdy - to mi pasuje!

    OdpowiedzUsuń