środa, 23 lipca 2014

Na ślub prezent zrób:)

Już nie mam z tym problemu.
Kwiaty - oklepane, zresztą młodzi często ich nie chcą.
Wino... śmieszą mnie takie zachcianki. Skąd mam wiedzieć, czy trafię w gusta smakowe?
 Najlepiej podarować coś wyjątkowego, wykonanego osobiście, czyli tildowe małosowiaste personalizowane serduszka!


Serduszko "męskie" ozdobione prostymi tasiemkami; koronki bardziej pasują do "damskiego". Wszystko dobrane kolorystycznie by, mimo różnic w dekorach, pasowały do siebie... jak w małżeństwie:)


Mam nadzieję, że się spodobały i będą przypominały o drugiej połówce:)
Pozdrawiam serdecznie
Wasza Mała Sowa

28 komentarzy:

  1. piękne! :) świetny pomysł na upominek... kwiatki zwiędną, wino się przeleje, a serduszka zostaną już na całe życie :) gratuluje pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa Twoje prace, pomysłowe urocze, ja je uwielbiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, oryginalny i nie banalny prezent!!!!!Podoba mi się szalenie!!!! A,aaa byłabym zapomniała, uśmiecham się o Tildy w wielkości 50 cm ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na ślubny prezent. Ostatnio młodzi życzą sobie też totolotka zamiast kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka wiadomo cudne:), a takie pomysły jako prezent ślubny to ja lubię, może sentymentalna jestem, ale to jest pamiątka, która przetrwa i to długo:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie, takie włąsnoręcznie robione prezenty ślubne tak na prawdę są bardziej wartościowe od wszystkich pieniędzy. Cudownie to wygląda :)

      Usuń
  6. wspaniały pomysł :) doba jest dla nas stanowczo za krótka... w przyszłości koniecznie powstaną komplety z moimi wspomnieniowymi kuferkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam u Ciebie takie zamówić, ale przecież było dużo czasu... a teraz kasy brak :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze u Ciebie same cuda, szkoda że nie mam kandydata na męża bo serducha prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiony pomysł i są bardzo eleganckie :-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piekne i eleganckie ♥♥♥
    Pozdrawiam serdecznie z upalnego Bochum
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się - prezent idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, kurde szkoda, że ja za mąż nie wychodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne - prezent o wiele bardziej trwały niż wino ;-) No i wykonanie mistrzowskie !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne *-*
    Powiedz mi kochana... Po ile takie cuda? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezent. Bardzo udane połączenie kolorów i materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne serducha... na pewno małżonkowie będą zauroczeni takim prezencikiem od serca :) ja kocham takie prezenty... a tak na marginesie, ja również nie przepadam za tymi zachciankami w zaproszeniach.. jest to wręcz troche takie smutne gdy para daje do zrozumienia, że chcą tylko pieniadze.. Jestem jakiejś starszej daty, lubię pamiątki, kwiaty mi nie przeszkadzają, wręcz przeciwnie.. ehh.. nie nadążam za tym biegiem ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Jakie piękne! Ja bym była zachwycona, gdybym dostała taki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. twje serca kocham od dawna to o tym wiesz patzrac na nie od razu mi sie lepiej na duszy robi a te to juz sa wyjatkowo sliczne - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł! Śliczne serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Są piękne,takie romantyczne i oryginalne,na prezent idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne serduszka :)))) Suuper prezent dla Pary Mlodej :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń