czwartek, 21 sierpnia 2014

Dawno niewidziane...

Kochani!
Długo już ich nie było, oj długo...Mowa oczywiście o moich ulubionych, małosowiastych serduszkach. 
Powstały nowe wzory; szczególnie jestem zadowolona z serii, którą nazwałam Grafiki. Bardzo podobają mi się napisy, ale szczerze mówiąc, nie mam  wielkich chęci do nieustannego robienia transferów. Wymyśliłam więc coś innego...

 Kupiłam rypsową tasiemkę z napisami; przycinam, przypalam końcówki i przyszywam. Bardzo spodobały mi się takie ozdoby na moich "pupilach", no i powstało coś nowego.





Oczywiście, jeśli trzeba uszyć serce personalizowane, niezbędne jest wykonanie transferu. Ostatnio uszyłam trzy takie zawieszki:
z okazji osiemnastych urodzin (zamówiłam specjalną tasiemkę),

i bardzo szacownej rocznicy... pięćdziesiąt lat razem:)

I zupełne zaskoczenie, przynajmniej dla mnie samej. Trochę przekonałam się do lnu:) Uszyłam na razie dwa serca, ale będzie ich więcej. Len łączę tylko z bawełnianymi koronkami, wtedy efekt jest najlepszy. Ta seria nazywa się Linen.


Lniane serca mają jednak w sobie coś... jakąś naturalność? Nie miałam problemu z tkaniną, bo tym razem trafiłam na dość dobry gatunek.
Ciekawe, jakie serca podobają się Wam bardziej - bawełniane czy lniane? Bo ja już sama nie wiem:)
Pozdrawiam serdecznie 
 Wasza Sowa Sercowa
Ps. Zdradzę, że jedno z prezentowanych serc będzie można wygrać w Candy organizowane przez Dekuferek. I nie tylko serce:)


25 komentarzy:

  1. Piękne serducha, pomysł ze wstążkami świetny :) Nie wiem, który rodzaj podoba mi się bardziej, wszystkie serducha są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tu miłości, piękne są Twoje serduszka, mnie najbardziej podobają się te lniane, bo takie romantyczne subtelne są, pozostałe też śliczne. Lubię szyć z lnu większość moich szyjątek ma ciałka lniane, mam taką sprawdzoną pasmanterię i tam zawsze czeka na mnie ten sam, taki fajny w szyciu len, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne te serca! Pomysł z tasiemką z napisami ekstra - niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już nie wiem, które ładniejsze ;) Niesamowite są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne sa wszystkie Twoje serduszka :)))) Masz na prawde Super pomysly i Piekne z tego efekty wychodza :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie urzekły lniane są wprost niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne a najbardziej spodobało mi sie ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się tam wszystkie Twoje serduszka podobają :) mogłabym mieć całą Twoją kolekcję ;)
    śliczny jest ten materiał w różyczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, trudno zdecydować które najładniejsze bo wszystkie super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne ♥♥♥
    Lniane bardzo mi sie podobaja.
    Pozdrawiam super goraco.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze, jednak bardziej trafiają do mojego serca te lniane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie są śliczne i urocze ale te w kolorze ecru jakoś znow mną zawładnęło - buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, szczególnie te ciemnobrązowe są przeurocze, śliczności, rany bardzo mi się podobają, kurcze podziwiam Twój kunszt, tzreba mieć masę cierpliwości żeby takie cudeńka uszyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie mają w sobie mnóstwo uroku :)) najbardziej podobają mi się te lniane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do kuchni i sypialni len, do pokoju więcej koloru i bawełna :)
    Piękności!!

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak!!Magda trafnie określiła temat:) choć moja miętka trafi do kuchennego królestwa:) a oto link do zabawy https://www.facebook.com/dekuferek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne serca!!! mi najbardziej podoba się połączenie lnu i koronki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz tempo !!!!!! Śliczne te serca :-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne serduszka. Bardzo fajny pomysł z tą taśmą z napisami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo bardzo lubię twoje poczucie estetyki. Dobór kolorów i elementów jest zawsze idealny. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle piękne serducha... uwielbiam Twoje serducha i jestem szczęściarą, że wygrałam 3 przepiękne serduszka.. Najbardziej podobają mi się ten pierwszy i musze przyznać, że te z lnu są wyjątkowo urodziwe.. delikatne takie, bardzo ładne :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie sliczne!!!! Wspaniałe robisz te serducha.

    OdpowiedzUsuń