wtorek, 5 sierpnia 2014

Lawendowa anielica podobno zachwyca!

Witam wszystkich serdecznie!
Dzisiaj przedstawiam tildową anielicę, wykonaną na zamówienie. Według życzenia Klientki, miała być blondynką, w kolorze lawendy z dodatkiem bieli i zieleni. Dekory już wedle mojego uznania. 
Oto moje dzieło:



 Uczesana standardowo w fantazyjny warkocz mojego pomysłu...

 Fryzura ta jest trwała, nie rozplecie się, nie wyjdą żadne końcówki.

Ale to nie koniec... Klientka zamówiła także Mijaka, który miał pasować kolorystycznie i stylowo do anielicy...


Ponieważ uszyłam już kilka anielic, doszłam do wniosku, że tym samym stworzyłam jakiś swój styl. Zatem: moje anioły występują w dwóch wersjach: z rybaczkami i gotowymi rękawkami, i bez tych elementów (ja określam je jako "gołe":). Wysokość 50 cm jest optymalna, anielica nie jest ani za mała, ani za duża. Włosy układam w prezentowany sposób - doszłam już do prawdziwej perfekcji. To uczesanie właśnie wyróżnia je spośród tysiąca innych anielic... zapewne do czasu:)
Anielica dotarła do nowej właścicielki, która podobno była zachwycona. 
W sumie nie dziwię się jej wcale:)

Pozdrawiam serdecznie
Wasza Bardzo Nieskromna Mała Sowa


26 komentarzy:

  1. Ja też bym była zachwycona :-), uczesanie Twoich anielic jest jedyne w swoim rodzaju, świetne i charakterystyczne, ja tak nie umiem. Piękny aniołek, w kolorach jakie lubię najbardziej :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielica śliczna , wcale nie dziwi że właścicielka zachwycona
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też zachwyca. Wcale nie jesteś nieskromna, tylko wiesz, że wykonujesz kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, to arcydzielo !!!!! Wcale sie nie dziwie, ze klientka zachwycona...Tez bym byla.
    Agatko, ten ketchup z cukini smakuje super....Jest dosc ostry, ale nie az tak, zeby gebe wypalilo....Wyprobuj...Polecam ♥
    Jesli bys miala problemy z recepta, to moge ci przetlumaczyc.
    Pozdrawiam goraco i zabieram sie wreszcie za szycie ( jakos mi ochota odeszla ☺....To chyba ta pogoda....Ale trzeba cos zrobic )
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze pięknie :) cudowny komplecik uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz opatentować tą fryzurę jest śliczna :) Anielice cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i słusznie zachwyca! Ja jestem oczarowana właśnie dzięki tym detalom - fryzurze i rybaczkom, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam lawende a pan slimak i lawendowa anieli sa cudowne - doszlas nie tylko z wlosami kochana do perfekcji rownie twe tworki sa rewelacyjnie perfekcyjne - cudownosci - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. No i słusznie, że jesteś nieskromna bo Twoje prace są fantastyczne, jesteś perfekcjonistką pod względem wykonania!!! Twoje prace są doskonałe!!!! Tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. być nieskromną w tym wypadku to Kochana przywilej :) Anielica i mijak cudniaste :):) z resztą co tu dużo mówić...widziałam,macałam...to wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna anielka i do tego ma towarzysza też we fioletach. Urzekła mnie jej sukienka, taka słodziutka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. anielica zachwyca i to jak, a ślimak mijak mistrzostwo, zakochałam się w nich od momentu posiadania własnego

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna anielica i mijak równie zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystycznie doskonałe! A mnie tym razem zachwycił przecinek przed "i" - żeby tak wszyscy umieli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem trzeba być nieskromnym:). Nie żebym była nudna, ale kolejna anielica z kolejnym mijakiem w zestawie:)wyszła fenomenalnie:). Trzymaj się takiego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne! Blondynka jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw idealny: mijak z anielicą :). Fantastyczne prace - wszystko jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna anielica i mijaczek. Klientka na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. powtarzam się ale twoje prace mnie rozbrajają :):), piekne są :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna anielica, troszkę kojarzy mi się z Roszpunką z bajki "Zaplątani " :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie nazywasz swoje ślimaki Mijaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne :)) Zdolna Kobieta z Ciebie! :))

    OdpowiedzUsuń