piątek, 15 sierpnia 2014

Mała Sowa to ja:)

Kochani Obserwatorzy, czasem Obserwujący, Podziwiający, Lubiący, przypadkiem lub szczęśliwym trafem Zaglądający  - jednym słowem wszyscy, którzy zaglądają do Kącika!
Właśnie spełniło się jedno z moich marzeń. Ulubiony miesięcznik, który kupuję od lat i dzięki któremu zaczęłam wielką przygodę z szyciem, przyjął mnie do swojego Blogowiska! Tym samym stałam się członkinią Klubu Kobiet z Pasją (jakże adekwatna nawa:)
Tym miesięcznikiem jest oczywiście MOJE MIESZKANIE.

 


Dlatego  w tym poście wyjątkowo napiszę trochę o sobie, szyciu i Kąciku.
Na początku chciałabym wyjaśnić kwestię, o którą jestem najczęściej pytana: dlaczego mój blog nosi taką nazwę, choć nie ma w nim za wiele sów, zwłaszcza małych:)
Pisałam o tym w pierwszym poście. Mój nick nie ma większego związku z sowami, których w istocie szyję bardzo niewiele i nie są moimi ulubionymi szyjakiami. Mała Sowa to zabawna kombinacja mojego nazwiska. Nie wiem czy zauważyliście, że uwielbiam wszelkie zabawy słowem - zwłaszcza neologizmy i nazwy własne, którymi obdarzam swoje prace. Dlatego oglądacie u mnie Mijaki, małosowiaste serca, Klamkoty, Szproty... itd. Taką już mam naturę, że zawsze muszę się czymś wyróżniać i nazywać rzeczy po swojemu. 
Szycie moją największą pasją...? Niezupełnie. To miejsce zarezerwowane jest od zawsze dla moich ukochanych książek. Jestem oczytaną humanistką, której w pewnym momencie przypomniało się o tym, że trzeba iść dalej, zmierzać w nowym kierunku, nauczyć się czegoś nowego, innego... Zawsze miałam jakieś zacięcie artystyczne. W liceum trochę malowałam i rysowałam (brak zdolności, ale chęci i satysfakcja były wielkie). Przez długi czas lepiłam anioły z masy solnej. Za długi, bo obrzydło mi to zupełnie. Teraz wolę podziwiać innych, bardziej uzdolnionych:)
Szycia nie musiałam uczyć się od podstaw, bo z maszyną "znałam się" od zawsze. Czytając MM widziałam kobiety, które pokazywały swoje piękne, szyciowe prace - szczególnie urzekły mnie tildowe serca:) Postanowiłam, że  uszyję tak samo ładne, ale droga do pełnej satysfakcji była daleka. Warto było! 
Szycie sprawia mi dużo radości; najbardziej cieszę się z tego, że nie stoję w miejscu, doskonalę swoje umiejętności i szukam nowych wyzwań.
Jestem kopalnią pomysłów! Mam nadzieję, że podzielę się nimi tu z Wami. Często czytam opinie, że moje prace mają w sobie "to coś".
Mają! Tworzę z radością i troskliwością, podziwiam je bez fałszywej skromności, bo są bardzo ładne, często nawet piękne. Mają cieszyć mnie i, co najważniejsze, Was!
Dziękuję, że jesteście w Kąciku. Mój blog istnieje dla Was i dzięki Wam!
Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do lektury wrześniowego MM.
Wasza Mała Sowa z Pasją:)




26 komentarzy:

  1. ach... i och... i w ogóle :)

    ps. Pięknie.Po prostu zachwycona jestem Twoimi pracami nie od dziś co chyba widać i na moim blogu ;) publikacji szczerze gratuluję :) i postępów twórczych również :) buuuuuziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia,podziwiam Twoje prace już od dawna .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, tworzysz tak piękne rzeczy, że niemożliwe byłoby nie przyjęcie Cię do tego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Agatko, GRATULUJE Z CALEGO SERCA ♥♥♥ To cudownie ze cie odkryli, bo twoje arcydziela trzeba podziwiac !!!!
    Szkoda ze u nas nie ma tego czasopisma...Ale zapytam moja szwagierke, moze cos sie da skombinowac......
    Ciesze sie z toba ogromnie i pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata, GRATULACJE :) zasłużyłaś jak najbardziej :)
    Ps. Fajna laska jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co mam powiedziec - dużo bym chciala - Agatko kochana tak tzrymaj szczęcie sie do ciebie uśmiecha z każdej strony i ja cieszę się razem z tobą - wazne że tu w Polsce cie zauważono - powiem ci tylko że ja drogętorowałam sobie od strony innej - ale tego na blogu nie piszę - bo po co - tak mi trzymaj i może się razem nasze drogi twórcze zejdą tam gdzieś - pappapa - buziaki śle ogromne a jeszcze większe gratulacje do twej drogi właśnie otwartej do sukcesu - Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak trzymaj:-) gratuluję takiego wyróżnienia, bo to na pewno miłe uczucie zostać zauważoną :-) świetnie! Cieszę się z Tobą, fajnie, że trochę o sobie powiedziałaś, mogę Cię przez to lepiej poznać :-) pozdrawiam i miłego popołudnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko gratulacje,
    1. wcale się nie dziwię, żę Twoje prace znalazły się w MM, ponieważ miałam przyjemność otrzymać kilka z nich wiem o czym piszesz, faktycznie są wykonane z pasją, starannością, są po prostu piękne, gratuluję i życzę dalszych osiągnięć
    2. jestem pod wrażeniem tego co napisałaś, a raczej jak, pięknie mi się dzisiaj to czytało, jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za pani miłe słowa! I gratuluję publikacji w MM :) Pani do góry ma rację - bardzo miło mi się pani posty czyta, i widać że jest pani uzdolniona artystycznie nie tylko pod kątem szycia.
    Pozdrawiam Katrin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Agatko. Szalenie się cieszę, że można Cię będzie podziwiać w MM, a jeszcze bardziej się cieszę, że jesteś moją blogową koleżanką, dla mnie to prawdziwy zaszczyt, że taka uzdolniona osoba do mnie zagląda, a nawet zgodziła się na wymiankę. Słodzę? Może i tak, ale ten "lukier" jest prosto z serca :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super gratuluje i jutro lecę po gazetę ;-) Masz rację twoje Tildy i inne szyjątka są piękne!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Sówko! Ostatnio wsiadam do pociągu z moją ukochaną gazetką, wiadomo jaką ;) czytam, oglądam, podziwiam, trafiam na blogowisko a tu TY I Twój wspaniały blog, normalnie aż uśmiech pojawił mi się na twarzy :) gratuluje Ci, że znalazłaś się w klubie kobiet z pasją, nie ma wątpliwości , że powinnaś się w nim znaleźć! Twoje prace są piękne i wyjątkowe!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje takiego wyróżnienia , spełnienia marzenia!!! Twoje szyjątka są śliczne i wyjątkowe!! oby pomysłów do realnizacji nigdy niebrakowało :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja Droga jeszcze raz Ci gratuluję, bo należało Ci się !!!! Jesteś 100% kobietą z pasją, tak trzymaj i nie porzucaj tej pasji!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!!!! Fajnie wszystko opisałaś z wielką przyjemnością się czyta o ludziach z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia - jak najbardziej zasłużone :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właściwy człowiek we właściwej gazecie, ale...
    Do tego posta przydałoby się kilka zdjęć z kącika, takich niepozowanych, z bałaganem, szpilą w zębach, ze skrawkami materiału na podłodze... Dasz się namówić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna!!! Cudna! Ja się pochwalę, że też uszyłam swoją pierwszą tildę :-)
    Gratuluję gazety! To na pewno zaszczyt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały post :) Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  20. serdeczne gratulacje! :D życzę kolejnych "redakcyjnych" sukcesów, oby Kącik Małej Sowy był co raz bardziej popularny ;)
    pozdrawiam cieplutko Małasówko ;) (hi hi, a ja wiem skąd ta nazwa ;) )

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje ! Miło być docenianym i chwalonym. Twoje prace są bardzo staranie wykonane i piękne i zasługują na pochwałę.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję wyróżnienia a że się należało, zaskoczenia nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten numer na półeczce! Mówiąc szczerze, że oglądając magazyn zwróciłam uwagę na te prace i bardzo mi się spodobały, ale dopiero teraz zorientowałam się, że Ty to Ty! Jaka myszka sierotka... Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń