wtorek, 12 sierpnia 2014

MM jak Mijakowa Miłość

Wystarczy słowo, 
jakiś gest
 i już na pewno wiesz,
że przystojny i bogaty,
zapewni najlepsze liście sałaty!
Przy nim życie wolno upłynie,
 a miłość nigdy nie przeminie!

Moje Mijaki postanowiły spędzić resztę życia razem...



Panna Młoda wybrała na tę okazję prostą, dopasowaną, koronkową sukienkę, szytą specjalnie dla niej:) 

Stroik na głowę bardziej szalony... kwiat zastępuje tradycyjną wiązankę:)

Pan Młody ubrany w klasyczny, prosty, granatowy garnitur. Do tego, obowiązkowo, mucha!

Po hucznej zabawie Para Młoda udała się w podróż poślubną.
Gdzie? 
Dobrze, zdradzimy. To Wyspy Chrupiącej Sałaty!
Pozostaje nam życzyć im szczęścia na nowej drodze życia, bez poślizgów wszelakich...:)

 A tak na poważnie - ta urocza parka to idealny prezent dla młodej pary z poczuciem humoru.

To mój własny pomysł na niestandardowy, niepowtarzalny upominek. Typowo małosowiasty.

Pozdrawiam serdecznie
Wasza Mała Sowa Organizatorka Wesel
 

30 komentarzy:

  1. O Agatko, no jaki wspanialy pomysl !!!!! Sliczne mijaki ♥♥♥
    Pozdrawiam cie goraco.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, te skarpety to z przeciagiem na zime, hi, hi......Nieeee, one sa najlepsze teraz ( bo sie ochlodzilo ) albo na jesien......A ty wiesz ze swieta bardzo szybko przychodza, wiec trzeba sie teraz postarac o zapasy ♥
      Moim klientom dopiero tydzien przed swietami do glowy przychodzi, ze potrzebuja skarpety na prezenty ☺

      Usuń
  2. Boskie :) Masz takie fantastyczne poczucie humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rewelacja!! :D
    Super pomysł, taki prezent to jest coś! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wunderschön!
    Herzlicher Gruss aus der Schweiz
    Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jakie one są wspaniałe! Rewelacyjne ślimaki, życzę im dużo miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaj superowe te ślubne ślimaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalne !!!!! Bardzo fajny pomysł dla pary młodej !!!!! Extra !!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent! Są zachwycające :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent. Super pomysł :) Ślimaki biorą ślub ha ha

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne!
    A myśmy ostatnio na weselu byli xD

    OdpowiedzUsuń
  11. super, aż mi się uśmiech na buzi pojawił jak oglądałam i czytałam, świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł na ślubny upominek :) rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pomysł przedni :):) a historia powala !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Bardzo szykowne mijaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wdzianka jakie mają są genialne wprost do zazdroszczenia:). Pomysł na prezent jak i sama historyjka świetna:).

    OdpowiedzUsuń
  16. :-)) taki mam uśmiech na buzi, super napisany post, a ślimaki cudowne, pięknie wystrojone, pomysł pierwsza klasa, też się zakręciłam na punkcie ślimaków :-) buziaki wielkie, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny, szkoda, że wcześniej o nich nie wiedziałam, były by idealne na prezent dla kuzyna mojego męża i jego żony. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha... Panna młoda mocno ściśnięta w... hmm... talii? Pan młody z muchą - ślimakowa elegancja na najwyższym szczycie! Każdy wie, że "sałata" przydaje się nowożeńcom, perfekcyjnie to razem wypadło ;)
    P.S. poszłam za Twoją radą, co widać w nowym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe, aż się rozczuliłam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. jestes wspanialomyslna - szkoda ze to nie ja Panna Mloda - a mam pytanie czy moze byc stara Panna no kucze mezatka bo ja sie w ty bialsku zakochalam - oj oj oj - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. są urocze a pomysł na post z sesją zdjęciową jest super. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne! pozdrawiam z Małopolski:) i zapraszam do Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :) Widziałam pani bloga w MM i od razu musiałam zajrzeć! Podoba mi się pani fantazja, z jaką pani pisze posty! Aż się miło czyta :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne! Cudowne! Piękne! I bardzo eleganckie. Ps. Samochód też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń