poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Przygoda nie byle jaka - podróż Marynarza Mijaka

Dzielny Mijak Marynarz postanowił wybrać się w świat...


Po wielu tygodniach podróży dopłynął do pięknej, zdawało się, bezludnej wyspy. Zszedł na ląd, by podziwiać piaszczyste plaże obfitujące w różnorakie muszle...

Wyspa okazała się zamieszkana. Marynarz zauważył tildowe koniki morskie, które beztrosko opalały się na brzegu oceanu. Nie były jednak chętne zawierać znajomości z Marynarzem!

Mijak nie przejął się ich zachowaniem, bowiem całkiem niespodziewanie natknął się na tajemniczy kuferek...

 Co w nim może się znajdować? - Zastanawiał się.

Otworzył go czym prędzej! W środku ukryty był prawdziwy skarb...

Dla głodnego Marynarza była to prawdziwa niespodzianka. Nagle na plaży pojawił się...

...Mijak Robinson Rozbitek. Miał swój własny kuferek, pełen zielonej trawki. 

Dzielny i szlachetny Marynarz zgodził się zabrać Rozbitka na swój statek. 
Razem popłynęli ku nowym horyzontom...

Mam nadzieję, że Wam się podobało:)
Wasza Mała Sowa Bajkowa
Ps. Dziękuję Ewelince za wypożyczenie kuferków do sesji:)

34 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne slimaczki a koniki po prostu przeurocze:)
    Cuda tworzysz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mijaki slimaki cudne, koniki fajne i skrzyneczki śliczne, czego chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie opowiedziana foto relacja z prześwietnymi bohaterami !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Saame Slicznosci :)))) Przesliczne szyjatka jak i skrzyneczki :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! Kochana, takie ilustracje do bajek to ja rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe! A sesyjka wspaniała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko powinnaś założyć bloga z bajkami, bo świetne historie opowiadasz, a zamiast ilustracji to zdjęcia z Twoimi pracami powinny się znajdować. Wspaniałe ślimaki-mijaki, a koniki podbiły me serce!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana mam pomysł na biznes :) dla Ciebie!! W przyszłości wydasz ksiażkę pt. 'Aforyzmy Agaty M.' to będzie bestseller!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe, a bajeczkę czytałam mojej córeczce była zachwycona:) Muszę Jej teraz takiego marynarza zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Konik są śliczne, nie przebiją mijaków, bo dla mnie nic ich nie przebije ;), ale naprawdę są super!
    Twoje historyjki obrazkowe są świetne - myślę, że wśród fanów wyłoni się nowa podgrupa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała historia! Ślimak świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mijaki jak zawsze super :) ale te koniki morskie są bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna opowieść :-) od razu mi humor poprawiłas :-) a ślimaki wiesz ze już je kocham więc podobają mi się wszystkie:-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ułożyłaś cudną historię obrazkową:) Bardzo lubię twoje szyjątka a ilekroć spojrzę na mojego anioła...:)
    Gratulacje dla kobiety z pasją!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne szyjątka, świetny ślimak marynarz i jego pudełko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale swietne!! uwielbiam morskie klimaty. Swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, ale opowieść! Super!
    Mijaki te to wybitne "wilki morskie" :D Piękne są :) I te koniki - no rewelacja!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ślimaczki przesłodkie!!!! i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne przygody mają Twoje Mijaki. Moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super mijaczki, koniki i skrzyneczka. Wszystko w jednym stylu-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Sowo, to teraz już nie tylko szyjesz, ale i bajki piszesz? :) Piękna sesja.
    Marynarskie ślimaki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super bajka, a rzeczy fantastyczne. Slimaki i skrzyneczki swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale jest pani pomysłowa i oryginalna :) Czekam na dalsze przygody mijaków :D

    OdpowiedzUsuń
  25. No no, bardzo spodobała mi się opowiedziana historia:). Marynarz jest świetny jak i reszta towarzystwa:). Ciekawa jestem jaka będzie następna historia;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej spodobały mi się koniki morskie:) Bajka też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  27. klimatem morskim kochana zapachniało u ciebie - cudowne prace wszystkie - buziaki ślę Marii aaa. kochaniutka potrzeba mi skrzydla na aniloa jak masz prosze podeslij mi wzorek z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Mijaki cudne a koniki też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a tu cudny marynarz-fajne masz pomysły;))a koniki morskie sliczne pastelowe;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokazałam Twoje ślimaki i koniki morskie Małemu Myszowi.... On naprawdę słuchał z zaciekawieniem Twojej historii :)

    OdpowiedzUsuń