poniedziałek, 15 września 2014

Girlanda serduszkowa - wyzwaniowa!

Witam wszystkich serdecznie!
Moja kochana Ewelinka namówiła mnie do wzięcia udziału w pewnym wyzwaniu. Tematem jest girlanda - wszelkie jej interpretacje. 
Uszyć girlandę to dla mnie nic trudnego - wyciąć parę trójkątów, przeszyć, zaszyć i jest! W dodatku trójkątne proporczyki są bardzo efektowną dekoracją wnętrza. No, ale ja jestem taką Małą Sową, która zawsze idzie w lewo, gdy inni idą w prawo:) Jednym słowem, muszę zrobić coś po swojemu, coś innego, małosowiastego:)
Trójkąty postanowiłam zastąpić małymi tildowymi serduszkami (wiecie, że je uwielbiam). Ale problem w tym, że postanowiłam potraktować to wyzwanie zupełnie serio - jako wyzwanie dla samej siebie. Uszyć parę serduszek to żaden problem...
I wreszcie olśnienie!
Mój wzrok padł na wiklinowy koszyk, w którym przechowuję wszystkie tkaninowe ścinki. Podczas szycia zostaje ich dużo, a ja nie lubię marnotrawstwa. Zbieram je skrzętnie i często ponownie wykorzystuję.
Postanowiłam z tych właśnie skrawków uszyć serduszka...

  
Zawieszone prezentują się tak:


Mają jeszcze jedną zaletę: kiedy się znudzą, można odwrócić girlandę i ... mamy nowy zestaw kolorów!
Cieszę się, że wykorzystałam ścinki  - jest oryginalnie, ekologicznie i ładnie!
W ogrodzie mogłaby wyglądać tak:
 
Tę girlandę zgłaszam na wyzwanie w Art - Piaskownicy 


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.
Wasza Mała Sowa Wyzwaniowa:)

28 komentarzy:

  1. Super girlanda. Ja też nie lubię marnować resztek włóczek, dlatego czasem wydziergam z nich coś małego, albo służą mi jako wypychacz do zabawek. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, nietypowa girlanda, pomysł z serduchami jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna girlanda, sowy małosowiaste, superaste, wszystko śliczne, lubię Twoje szyjątka, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt pomysłowości Ci nie brak :) Dwustronne rozwiązanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to żem se konkurencję wymyśliła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no Agatko, rewelacja!! :D powinnaś wygrać to wyzwanie :) świetny pomysł na wykorzystanie ścinków, które piętrzą się chyba u każdej szyjącej osoby.. no bo żal wyrzucić ;) bardzo efektownie wygląda twoja girlanda :) jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No taka nietypowa ale za to jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze że są ścinki ! Ja też zawsze zachowuję wszystkie ścinki! Mam ich już 4 kosze... Takie duże z Ikei ;) I powiem szczerze że robi mi się smutno kiedy myślę ile takich skrawków się marnuje w zakładach krawieckich na dużą skalę...
    Też bardzo lubię Tildowe serduszka i pochwalam ich wybór w pani Girlandzie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Girlanda świetna i super pomysł na obustronne serduszka.
    p.s.
    Czekam na zdjecie misiaczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wykorzystałaś resztki. Cudna ta girlanda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne wyszly Ci te serduszka !!! :) Baardzo mi sie podobaja :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne Twoje serduszka. A pomysl wspanialy !!!
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł na girlandę z serduszek jest świetny, to łączenie materiałów bardo mi się podoba, jest kolorowo, radośnie, proporczyki nie wyglądały by tak efektownie :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak sobie myśle ze chyba przygotuję szablon gotowych słów pełnych zachwytu i będę CI wklejać ciągle to samo :) bo co mozna napisać jak za każdym razem cisną mi sie na język te same słowa; Ojej piękne, rewelacyjne, boskie itd. :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowicie kreatywna !!!! bardzo mi się serducha podobają !!!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci , że te ścinki u mnie się też już nagromadziły i przyznam się szczerze , że na takie wykorzystanie bym nie wpadła. Wyszło super . Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Girlanda bardzo ładnie się prezentuje. :) No i podoba mi się fakt, że po odwróceniu mamy jej drugą odsłonę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna girlanda :) trzymam kciuki za wyzwanie do którego przystępujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No rewelacja! Jak zwykle jesteś genialna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w konkursie! Girlanda cudna

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka śliczna! Bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba! Świetna jest ta ścinkowa strona serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesliczne. Swietny ,a do tego bardzo ekologiczno-ekonomiczny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  24. Takiej serduszkowej girlandy jeszcze nie widziałam. Kwiatki, chorągiewki - tak, ale serduszka widzę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne girlandy :)
    Od dziś nie wyrzucam ścinków materiału.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń