piątek, 19 września 2014

Przeziębienie nie przeszkadza wenie:)

Witam wszystkich serdecznie!
Za oknem słońce i prawdziwa, złota jesień, a w moim Kąciku piętrzy się sterta chusteczek. Dopadło mnie przeziębienie, ale nie będę się o tym rozpisywać, każdy wie, jak to jest.
Dzisiaj wyjątkowo pokażę dwie rzeczy razem. Uszyłam królika Maileg i tildową anielicę niemal równocześnie, niech więc pozują razem.
Króliczek tym razem fioletowo - zielony. Dla ożywienia całości spódniczkę ozdobiłam pomarańczową wstążeczką.


Anielica z kolei ma wyjątkową spódniczkę - aż trzywarstwową. Tak wyszło, w zasadzie nigdy nie wiem, jaki będzie efekt końcowy.

Tym razem blondynka, fryzura standardowo małosowiasta:)


I razem:


Na dzisiaj tyle wystarczy!
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Następnym razem pokażę jesienne nowości Kącika.
Pozdrawiam
Mała Sowa Przeziębiona

25 komentarzy:

  1. Cudaki jak zwykle wyszły spod Twojej ręki :) podziwiam i podziwiać będę.. Nie ma to jak mieć swoją pasję i móc dzielić się nią z innymi :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje szyjątka, są zawsze takie urocze i dopracowane :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie, takie Twoje !!! Szczególnie anielica ;-) Króliczek przeuroczy - ja tylko raz siadłam do tego typu królików i się zniechęciłam .A teraz patrząc na Twojego mi się zachciało...pozdrawiam Sylwia i zdrówka życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliś słodziasty ale Tilda bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a katar wygoń, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia

      Usuń
  5. wracaj szybciutko do zdrowia ;)
    króliczek i anielica jak zawsze piękne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super smarkaczu :P piękne rzeczy no ale znam Cię i wiem że inaczej być nie mogło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziaki :) super wychodzą Ci te szyjątka :) wracaj do zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i wracaj szybko do zdrówka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne z nich przyjaciółki, każda ma piękną spódnicę i niezwykłą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam Twoje anielice. Reszta też jest cudna, ale te ich śliczne sukienki zachwycają mnie :) Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz Agatko ja od wtorku z okropnym wirusiskiem się zmagam, jak zdechlak się czuję jeszcze.
    Najbardziej to podoba mi się Twoja anielica, a właściwie jej sukieneczka:-) piękna:-), króliczka też śliczna, kolory takie bardzo lubię :-), Dużo zdrowia Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest tak pięknie dopracowane , super ! :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Agatko tylko nie choruj już wystarczy że ja jestem chora - girlanda na wyzwanie jest urocza a te twoje dzisiejsze lale są cudowne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite... Anielica jak zwykle anielska a królik - przyznam, że podoba mi się baardzo. Ciekawe, czym jeszcze zaskoczysz. Mnie zaskakujesz cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Królik jest śliczny a anielica jest przeurocza, śliczną ma tą sukienusię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anielica i króliczek są przepiękne! Uwielbiam Twoje szyjątka! Życzę szybkiego powrotu do zdrówka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękności ;-) zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana dla odmiany chociaż raz byś coś "sknociła ":) a nie ciągle takie piekności pokazujesz:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, cudenka znowu u ciebie. Mam nadzieje, ze twoje przeziebienie juz lepiej......
    Zycze zdrowka i pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna ta królisia :) elegancka taka-pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznotki w super spódnicach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne przytulanki :) niestety jesień ma to do siebie, że coś się przypałęta :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Tildowe aniołki, króliczki i inne bajkowe stwory zawsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń