niedziela, 7 września 2014

Tildowe zajączki w kropeczki i łączki

Witam wszystkich serdecznie!
Kochani, zauważyłam, że Obserwatorów przybywa... bardzo mnie to cieszy!
Mój Kącik powoli przygotowuje się do jesiennego sezonu - powstają nowe prace, ale jeszcze nie czas na ich prezentację. Wszystko w swoim czasie:)

Dzisiaj trzy króliki Tilda, duże, 40 cm.

Pierwsza panna otrzymała sukienkę w różową łączkę. Do tego mały toczek na głowie - pełna elegancja:)


Natomiast ciałko drugiej uszyłam z materiału w drobne kropeczki, takie niby - piegi. Bardzo lubię ten efekt, tym bardziej, że sukienka uszyta została z jednolitej tkaniny.

Sukienki proste, bo szycie ubrań nigdy nie będzie moją mocną stroną. W dodatku tildowe zające nie są tak smukłe jak anielice, lepiej ukryć mankamenty figury:)
Czas na kawalera:

I wszyscy razem:
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli
Wasza Mała Sowa Zającowa:)

32 komentarze:

  1. Mała Sowo Zającowo :D jak zawsze w pełni profesjonalnie, nienagannie uszyte zające, ubranka ich też niczego sobie, choćby człowiek bardzo chciał to i tak nie ma się do czego przyczepić:D
    świetne te zające

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę miała córe przypomnij mi, że chce taką parę, mam skleroze ale już wiem, że chce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no piękne !! i już żałuję że nie mooooje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze super króliczki :) królik piegusek w niebieskim ubranku wyszedł wspaniale ;) pozdrawiam i dziękuję za udział w candy :) ania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko zerknij jeszcze tu http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/09/rekoczyny-girlanda-edycja-littlewood.html :) świetne wyzwanie i myśle ze masz coś do powiedzenia w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piegusek, a dokładnie pieguska wyszła cudownie. Nie wpadłabym na takie wykorzystanie kropeczek ;) Tak się napatrzyłam na twoje króliki , że chyba muszę powiększyć moja królikową rodzinkę. Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne kroliczki. Piegusek bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam serdecznie
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  8. no normalnie Słodziaki totalne :) aż miło na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki belmondo na zdjeciu z Kroliczkami :)))) Piekne sa wszystkie :) Baardzo podoba mi sie Twoj dobor,laczenie tkanin :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza gromada, wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo słodka rodzinka !!!! Super -pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliki piękne są,kawaler jak milion dolarów wygląda, taki amerykański jest;-), dziewszynki też prześliczne, a ta w kropeczki no boska jest :-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne króliczki :) bardzo staranie uszyte, wesołe, kolorowe -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Królisie przeurocze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. przeurocze kłapouszki, takie wesołe i śliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne te Twoje panny, pięknie wykonane z dbałością o szczegóły. Szkoda, że na tą chwile nie mam komu kupić, byłby śliczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe!!! Przesłodkie króliczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zające są śliczne, jeszcze te kolorki:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie trzy są śliczne, ale jednak najbardziej mi się podoba kawaler ;-)
    Pozdrawiam i zawsze dziękuję za wizytę :) Bardzo mnie cieszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale prześliczne rzeczy tworzysz :) cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności! A toczek ;) wielkie łał (może być łał? albo wielkie zaskoczenie) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna ekipa! Przeurocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mysia Siostra kocha króliczki i zajączki. Twoje uszate koleżanki z pewnością by się jej spodobały. Bardzo dopracowane prace, piękne kolory i wzory tkanin. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam króliczki tildy.
    Podobnie jak ty również je szyje ale w innym stylu.
    Z każdym postem coraz bardziej uwielbiam twój blog :)

    OdpowiedzUsuń