poniedziałek, 1 września 2014

Tildowo - folkowo

Witam Was Kochani!
Dziękuję za odwiedziny i liczne komentarze. Cieszę się, że tak spodobała się Wam moja ostatnia bajeczka:) Pomysłów mi nie brakuje i zobaczycie jeszcze wiele nowych wcieleń Mijaków.
A dzisiaj kolejna nowość! 
Mieszkam w górach już od dłuższego czasu. Stwierdziłam, że najwyższy czas wprowadzić folkowe klimaty do moich prac. Wybór padł oczywiście na Mijaki:) Przedstawiam Mijaki - Górale:




Ale na tym nie koniec. Kto powiedział, że nie można przerobić innych, skandynawskich Tild na rodzime klimaty?:)
Przedstawiam pierwsze góralskie anielice!


 






Anielice są jak najbardziej anielskie, ale nie zapominajcie, że mimo wszystko to góralki... Oj, lepiej nie zadzierać! To nie chłodna Skandynawia, to gorąca, góralska krew!:)

 Pozdrawiam serdecznie
Mała Sowa Folkowa:)

29 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Ludowe motywy są piękne, a w Twoim wykonaniu to już w ogóle mistrzostwo. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne :) Charakterne babeczki z tych laleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No super pomysł, bardzo folkowy, bardzo klimatyczny, świetna robota moja droga, pozdrawiam bardzo cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, świetnie wymyślone i wykonane jak zawsze profesjonalnie :) ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, takich jeszcze nie widziałam nigdzie, jesteś pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Agatko, to super idea !!!! Bardzo mi sie podobaja .
    Pozdrawiam serdecznie
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! :) Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wykonanie cudne :) idealne by rzec można :) tylko w górach ja Ci mieszkam od małego i coś mnie ten folk nie bierze...no chyba że ten tradycyjny,ale wiemy że bierząco wszystko unowocześniamy więc to jakby przeminęło z wiatrem.Czy cuś ;) Tildy piękne:) zazdroszczę że tak we wszystkim im do twarzy hmm to chyba zazdrość jest :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne Slimaki jak i Anielice !!! :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spolszczone Tildy - rewelacja!
    A zrób górala, z taką czapką! Oczywiście górala mijaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko!!! Jestem oszołomiona, Mijaki superowe, ale te Anielice góralskie, to już bomba na skalę krajową, ba nawet światową!!!!!, lepsze niż te od Donatana:)))) Ta w czerwieni to rasowa góralka!!! Piękne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie regionalne wyszło świetny pomysł:).

    OdpowiedzUsuń
  14. no nareszcie! :D strzał w dziesiątkę z tym folkiem ;) super to wyszło :)
    no tak, z taką dziewczyną z ciupagą to lepiej nie zadzierać xD

    OdpowiedzUsuń
  15. super !!! świetne , klimatyczne teraz są ślimaki i anielice :) bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kapitalne te klimaty !!!! Śliczne - pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  17. Mijaki są fantastyczne w każdym wydaniu :) Sukieneczki w rodzime motywy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace. Fajne te motywy ludowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tych mijakach! Piękne ludowe wzory, zawsze mnie fascynowały :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślimaczki są świetne! Po prostu mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O, ludowo się zrobiło :) Cudne. I Panny i Mijaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko z córką - aż mi się wszystko naokoło kolorowo zrobiło - jestem pod wrażeniem - piękności cudowności - kochana ty do tetru lalek powinnaś szyć - efektu dodają kolory materiałów oraz koronki no i oczywiście twe zdolności artstyczne w szyciu tild - cudeńka - buziaki ślę ci i jestem dumna że mam tak fajna koleżankę - papappa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne góralskie anielice :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spod samiuśkich Tater - hej! Rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam prace folkowe i osoby inspirujące się ludową kulturą i tradycją. Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń