poniedziałek, 27 października 2014

Creative Kącik:)

 Zostałam nominowana do popularnej ostatnio zabawy:




 Zaproszenie dostałam od Agaty, bardzo kreatywnej i zdolnej osóbki. Jestem ciekawa jej dalszych prac, więc obserwuję ją uważnie:)
Oto Agatka:
 Dziękuję, droga imienniczko, za zaproszenie:)

 Moje odpowiedzi na pytania:

1. Nad czym obecnie pracuję ? 
Obecnie szyję dekoracje świąteczne. 
W tym roku jest zupełnie inaczej, niż w poprzednim. Dzięki wspaniałej współpracy z moim światem bawełny posiadam piękne tkaniny, idealnie pasujące do tego typy prac. Będzie czerwono, beżowo, krateczkowo, gwiazdkowo...
Zaopatrzyłam się także w ładne dodatki: tasiemki, guziczki, koraliki... jest rozmach i wiele małosowiastych pomysłów.
  2. Czym moja praca różni się od innych ?
Hmm...  
Może podam przykład:


 Wykrój tildowego ślimaka jest dostępny dla wszystkich i często spotykam je w różnych blogach. Ja tworzę Mijaki, które były już złodziejami truskawek, poławiaczami pereł, dzielnymi marynarzami i zakochaną parą młodą. A to jeszcze nie koniec... nawet się nie spodziewacie, jakie role im przypadną:)
Charakterystyczną cechą mojej twórczości jest nadawanie rzeczom nazw własnych. Moi obserwatorzy znają małosowiaste serduszka, Mijaki, pękate pampkiny, koty klamkoty, szproty, pikoty... uwaga, wkrótce pojawią się świąteczne renifury:)
Małosowiaste - to także mój neologizm, przymiotnik określający coś typowego dla mnie, mój styl, moja interpretacja projektu.

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga ?

Tworzę bo mam do tego talent, nie chciałam go zmarnować. Uwielbiam, gdy wychodzą mi nowe projekty. Cały czas staram się doskonalić swoje umiejętności. Nie chcę w swoim życiu nudy i bezczynności.
Mój Kącik pozwolił mi poznać wspaniałe kobiety, które również tworzą i pokazują. Mam okazję pokazać komuś moje dzieła - lubię czytać słowa uznania. Tak samo chętnie podziwiam czyjąś pracę, mogę ją pochwalić, zainspirować się. Ja szyję, ale dzięki blogosferze poznaję i podziwiam inne techniki.
Piszę... bo lubię. Do tego również mam talent.
 

4. Jak wygląda mój proces tworzenia ?
Najlepsze pomysły przychodzą do mej głowy podczas... liczenia baranów. Zdarzają mi się bezsenne noce - wówczas staram się nie zasypiać na siłę, myślę o czekającej  mnie pracy: jaką sukienkę uszyję dla królika, czy zdążę uszyć to serduszko... nagle bam! Mam! Co tam króliki, czy serduszka. Ślimaki! Mijaki! Mijak marynarz, tkanina w kotwice, naszyty statek! Do tego ekstra post, sesja w piasku, z muszlami, historyjka. To będzie hit! 
No i pospane do rana:)
Ale przeważnie tak to wygląda.

To chyba tyle...
Kochani, wybaczcie, ale w tej chwili nie wiem, kogo nominować, bo większość osób brała udział w tej zabawie.
Poza tym, jutro ogłoszenie wyników Candy, pamiętajcie!

Pozdrawiam
Mała Sowa Creativova

13 komentarzy:

  1. Twój małosowiasty świat urzekł mnie od pierwszej wizyty tutaj :) Uwielbiam Twoje prace, zawsze są takie dopracowane i towarzyszy im świetny opis :) Z niecierpliwością czekam na świąteczne realizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko uwielbiam Twój Małosowiasty świat i nie dziwię że zostałaś nominowana, gratuluję bo w pełni na to zasługujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie to opowiedziałaś !!!! Masz naprawdę dar w tych rączkach i głowie !!!!!!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm i co ja niby mam nowatorskiego napisać??pięknie.cudnie.ach.och.
    koniecznie muszę zakupić słownik wyrazów pochodnych :D
    a tak właściwie to czemu jeszcze barana nie uszyłaś??

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się czegoś o Tobie dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś niesampwita Agatko - cała to wyróżnienie pokazało ciebie dokłądniej - bardzo się cieszę razemz tobą i czekam na renifury oj będą piękne na pewno - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. No to dzisiaj sami wiele osób publikowało posta z tą zabawą. Miło dowiedzieć się o Tobie coś więcej:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówko cóż za skromność bijąca:) Nie mogłam sie powstrzymać;) dodam od siebie, że bardzo lubię twoje nazewnictwo. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pełnym poparciem mogę napisać, że masz talent do pisania jak i szycia - do pisania bo Twoje pisanie po prostu jest ciekawe i zaskakujące, a do szycia - bo twoje szyjątka są zawsze oryginalne, precyzyjne i dobrane kolorystycznie :) Gratuluję nominacji - szczerze zasłużonej :) Cieszę się, że poprzez MM trafiłam na Twojego bloga !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczytałam i się wiele o Tobie dowiedziałam, sporo nas łączy jak widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń