czwartek, 23 października 2014

Cudawianki

Witam Was Kochani bardzo serdecznie!
Przybywa Obserwatorów Kącikowi, oj przybywa, i bardzo mnie to cieszy.
Mam nadzieję, że zostaniecie, bo mam jeszcze tyle do pokazania!
W tym momencie szyję już ozdoby świąteczne, ale chciałam jeszcze pokazać jesienne prace, a konkretnie wianki, które niedawno zrobiłam.
Długo zastanawiałam się nad techniką; w końcu postanowiłam nie szaleć i kupić gotową bazę, tj. styropianowe kółko. Postawiłam na jesienne klimaty, zatem pierwszy wianek zrobiłam w odpowiednich kolorach:

Kółko okręciłam lnianą tkaniną. Uszyłam kwiatki - igielniki, przykleiłam je do obręczy. Całość dodatkowo ozdobiłam żołędziami - kapeluszami i sztucznymi jarzębinkami.


Zdecydowanie bardziej zadowolona jestem z drugiego wianka. Kolorystyka stonowana, len i bawełna w kropeczki. Ozdobiłam całość samymi żołędziami, bez dodatku czerwieni. 
Polecam przyklejanie kapeluszy, bo tylko one zachowają ładny wygląd. Jestem bardzo wdzięczna mojemu Tacie, który nazbierał ich bardzo dużo, specjalnie na moje zamówienie. U mnie, w górach, nie mogłam ich znaleźć:)


Całość wyglądała jakoś tak smutno, więc zaryzykowałam i przykleiłam kilka błyszczących koralików. To był dobry pomysł, dyskretnie rozświetliły całość.


I jeszcze jedna rada - żołędzie powinno się umyć i wysuszyć. Inaczej brudzą ręce, tkaninę i nie widać ich pięknego koloru.

Ostatni wianek jest efektem mojej nauki robienia różyczek z tkaniny:)


Nie wiem, czy wrócę jeszcze do wiankowej przygody, bo świąteczne klimaty owładnęły mną zupełnie i praca wre. 
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Mała Sowa Cudawiankowa:)


24 komentarze:

  1. Jejku, jestem pod ogromny wrażeniem Twoich zdolności. W prawdzie nie powinnam się już niczym zdziwić patrząc na Twoje poprzednie prace, ale mimo wszystko zadziwiasz z postu na post. Mnie też druga wersja złapała za serce - może dlatego, że wolę stonowaną kolorystykę :) Jednak wianek nr 3 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i więcej nic nie trzeba mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko wianki cudne, pięknie wykonane, najbardziej podoba mi się drugi, dziękuję za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wianki :) mnie bardzo podoba się ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te wianuszki !!!! Ja też już działam świątecznie - bo ten czas tak szybko leci.... Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem kiedy do Ciebie zaglądam wpadam w jeszcze większy zachwyt nad Twoimi pracami.Wianki są cudne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super wianuszki, te małe dyńki mnie zauroczyły są takie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wianki, szczególnie te w szarościach i brązach;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianki sliczne. Najbardziej mi sie ten bezowo brazowy podoba !
    U mnie tez urwanie glowy....Mam w listopadzie wystawe wiec jest pracy od groma.
    Pa kochana, lece, bo maszyna czeka.
    Pozdrowienia
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne!! szczególnie ten w brązach!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, szczególnie te brązowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te z ptaszkami Agatko i te czekoladowe najbardziej mi się podobają - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. powiem tak.Gdybym na zywo nie macała to w wyobraźni bez zastanowienia szabi styl by mną zawładnął--oczywiste prawda?-- :)
    Ale ku memu zaskoczeniu to nr 1 wygrał nieodwołalnie:)Ma cudne jesienne kolorki:* i jest moim faworytem w przyszłorocznym strojeniu (własnego?) domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo kreatywna dusze. Ja sie staram, ale mnie to jakos az tak dobrze jak Tobie nie wychodzi. A szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie najbardziej podoba się pierwszy! Jest taki kolorowy, taki jaka jesień powinna być :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odczarowałaś właśnie jesień, wianki są piękne i kolorowe nie to co przez dwa dni za moim oknem widziałam, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są śliczne, ale mnie się najbardziej podobają te w beżowo-brązowej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te wianki :) Najprościej kupić bazę pod wianek. Kiedyś robiłam bazę ze skręconych gazet i tektury, ale trochę zabawy z tym jest

    OdpowiedzUsuń
  19. alez cudne te wianuszki;)))ja juz nie moge sie doczekac, kiedy u mnie zawisnie na drzwiach wymarzonego domu;)))szczegolnie ten kolorowy mi sie podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne wianki, jednak dla mnie najpiękniejszy ten trzeci. Może dlatego że ujęły mnie te róże które tak bardzo wielbię :)

    OdpowiedzUsuń