niedziela, 2 listopada 2014

Inspiracje - rewelacje:)

Witam Was Kochani!
Dziękuję za liczne odwiedziny, przemiłe komentarze. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną, przed nami pierwsze świąteczne prezentacje...
Ale zanim to nastąpi, chciałabym kogoś Wam przedstawić. Nie nominowałam nikogo do zabawy Creative Blog Tour, bo większość osób brała w tym udział. Ale nie przemyślałam sprawy dokładnie i umknął mi pewien wspaniały blog, którego prowadzi równie wspaniała osóbka.
Przedstawiam Wam Katrin:
  Blog Kasi - KTN Studio jest miejscem, które zachwyca mnie za każdym razem, gdy je odwiedzam. Dzieła, jakie tam prezentuje, świadczą o najwyższym kunszcie krawieckim. Kasia tworzy przepiękne dekoracje domowe: zasłony, zazdrostki, poduszki... zobaczcie sami i zrozumiejcie mój entuzjazm!


Ale domowe tekstylia to nie wszystko. Zdolna koleżanka szyje również tildy, które zawsze pożeram oczami i rozbieram na części pierwsze:) Jeśli ktoś posądza mnie o częste samochwalstwo, to w tym miejscu od razu mówię: dzięki takim osobom, jak Katrin, zdaję sobie sprawę, jak dużo muszę się jeszcze nauczyć, ciągle doskonalić i pracować nad techniką. 


I jak nie uwielbiać bloga, w którym pojawiają się takie serduszka?

Jeśli pragniecie prawdziwej uczty dla oka i ducha zapraszam do odwiedzenia KTN Studio.

Na koniec moje wypociny:) Maileg i serduszko do kompletu.


W następnym poście powieje zimą...
Pozdrawiam
Wasza Mała Sowa

22 komentarze:

  1. Agatko ja już pędzę na blog Kasi, a szyjątka zrobiłaś śliczne lubie zielony. a i króliczka radośnie wiosenna, a Ty już o zimie mówisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z mila checia zajze do Kasi :) Krolisia Sliczna jak i serduszko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczyca napawa optymizmem, urocza :)
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)
    http://decupogodzinach.blogspot.com/2014/11/wyroznienie.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiało zimą na koniec , ale patrząc na serducho i królika robi się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki za namiar na naprawdę świetny blog! Nie można sie wprost na patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, nie bądź taka skromna, poczyniłaś wspaniałe kroki i Twoje prace z a każdym razem są coraz wspanialsze. A do kącika Katrin zajrzę zaraz!!! Pozdrawiam i do szybkiego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknna ta Twoja króliczka i serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle u Ciebie same wspaniałości .Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrego bloga wybrałaś, świetne szyjątka. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja kochana Sówko! Aż mnie rumieńce spiekły jak czytałam Twojego posta! Zachwalasz mojego bloga, że aż nie wiem co napisać! Chciałabym Tobie tutaj oficjalnie podziękować za nominację mojej osoby do creative blog tour - i dziękuję za tak miłe słowa, może się powtarzam ale dużo dla mnie znaczy Twoje uznanie - i dziękuję wszystkim z góry za odwiedzinki mojego bloga. A co do Twojej króliczki - jest śliczna i wcale Ci nie brakuje doskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jak miło że pokazałaś nam nową koleżanką ja chetnie zajrzę i już czuje ze się tam zadomowię :) mój klimat -- !! a króliczka cuuudna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że zaprezentowałaś nam blogową koleżankę, już pędzę się z nią lepiej poznać. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Agatko nie miej mi za złe ale się uśmiałam do rozpuku - dobrze mi radzisz - problem tkwi tylko w tym że po kilkunastu latach przeprosiłam maszynę a tą moją ręką i tak mi jakoś idzie - dopowiem ci jeszcze kochana z czego się jeszcze uśmiałam 0 bo to ja kiedyś uczyłam ludzi szyć na maszynie - jestem starym rzemieślnikiem który przy maszynie spędził ponad trzydzieści lat spiąc często gęsto po dwie godziny na dobę więc teraz mogę sobie pozwolić na niedokładności że tak brzydko to ujmę i jak piszę kilkanaście lat w ogóle n ie szyłam - natomiast twoje prace są bezbłędne do perfekcji i za to cię chwalę i powiem ci jeszcze że jakbyś miała zdawać u mnie egzamin miałabyś go tylko z teorii - a jak dobrze pójdzie to cię gdzieś zarekomenduję z twymi pracami pięknymi a Kasię już biegnę odwiedzić - no kochana co złego to nie ja - buziaki ci śle i dziękuję że zauważyłaś nierówności a to i za przyczyną wzroku który niestety ciężką pracą mi się dziś odpłaca - pappapapapap - i nie bierz sobie przypadkiem na poważnie do serca bo napisać musiałam ci tzn.odpowiedzieć na twój komentarz zawsze wspanaiłe przyjacielskie słowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko teraz to już wogóle pękam ze śmiechu - ja dopiero teraz zauważyłąm że ty do Ani pisałaś - nie no kochana bardzo ale to bardzo cię przepraszam za te nieporozumienie - no całą ja - wszsytko w biegu - ojojoj mam nadzieję że też teraz się chichrasz ze mnie starej baby - buziole ogromne - hihihihihihihihi

      Usuń
  14. Śliczny królik i serduszko. Na blog Kasi na pewno zajrzę -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo tam u Ciebie biało, jasno i świeżo :) Ja co prawda lubię bardziej kolorowe wnętrza, nie mniej jednak masz styl :)

    OdpowiedzUsuń